سیدناصر میرمرسلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه برکسب عنوان برتر خلخال در بین شهرستان های مختلف در توسعه فعالیت های ورزشی در ابعاد همگانی و قهرمانی ، اداره ورزش و جوانان خلخال در بین 10 دستگاه اجرایی برتر در سال 96 از سوی فرمانداری خلخال انتخاب شد.
وی از افزایش 2 برابری تعداد ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان در مقایسه با سال گذشته خبرداد و گفت: در سال جاری تعداد ورزشکاران سازمان یافته و بیمه شده این شهرستان از مرز چهار هزار نفر گذشت.
وی تشریح کرد: برغم کمبود اعتبارات در سطح هیات های ورزشی خلخال مدیریت بی پول در دستور کار تمام هیات های ورزشی این شهرستان قرار گرفته و در حالی که در سال جاری 23 میلیون ریال به 55 هیات ورزشی فعال شهر خلخال و 2 بخش شاهرود و خورش رستم تخصیص یافت تلاش مسئولان هیات های ورزشی موجب شد تا سطح فعالیت های ورزشی به طور قابل توجهی افزایش یابد.
میرمرسلی همچنین به افزایش 2 برابری اعتبارات عمرانی ورزشی خلخال در سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه ویژه فرماندار خلخال به ورزش امسال یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی برای اجرا و تکمیل طرح های ورزشی این شهرستان تخصیص یافت.
او با بیان اینکه هم اکنون پنج طرح ورزشی از محل اعتبارات ملی و استانی در این شهرستان در حال اجرا است، افزود: علاوه بر تخصیص اعتبارات ملی و استانی برای تکمیل طرح های ورزشی منطقه هشت میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به خلخال اختصاص یافت که هشت میلیارد آن برای اجرای چمن مصنوعی ورزشگاه پوریای ولی و 500 میلیون ریال نیز برای تعمیرات اماکن ورزشی شهرستان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال از برنامه ریزی برای اجرای 70 برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر خبرداد و گفت: 50 برنامه ورزشی در 22 رشته و 20 برنامه فرهنگی در خلخال و بخش های تابعه این شهرستان اجرا خواهد شد.
وی افزود: همایش پیاده روی با خانواده ، دوچرخه سواری ، جشنواره ورزشی کارمندان ، جشنواره ورزشی کودکان ، جشنواره ورزش های بومی و محلی در 2 شهر هشجین شاهرود ، همایش صعود زمستانی به قله عجم و سومین قله مرتفع آغ داغ ، اولین دوره المپیاد ورزش همگانی و چند جشنواره و همایش دیگر از جمله برنامه های پیش بینی شده ورزشی است.
او با بیان اینکه مرحله اول جشنواره ورزشی کارمندان از اول بهمن با اجرای مسابقات فوتسال آغاز شده گفت: مرحله دوم این جشنواره دوازدهم بهمن با اجرای مسابقات ورزشی در سه رشته دارت ، طناب کشی و تنیس روی میز آغاز می شود.
میرمرسلی اظهار کرد: ششمین دوره جشنواره ورزش ها و بازی های زمستانی خلخال نیز بدلیل تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه با اندکی تاخیر دهه اول اسفند برگزار خواهد شد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.