به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز سه شنبه در نشستی با امام جمعه خلخال افزود: این طرح ها شامل 60 طرح عمرانی با اعتبار 300 میلیارد ریال و 10 طرح اقتصادی و تولیدی با اعتبار بیش از 140 میلیارد ریال است که در دهه فجر بهره برداری شده و در اختیار مردم منطقه قرار خواهد گرفت.
وی ساختمان 10 مدرسه جدید ، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی پزشکان دولتی ، گازرسانی به چند روستا ، آبرسانی هشت روستا ، 22 کیلومتر آسفالت راه روستایی ، طرح های عمران شهری ، سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی ،طرح توسعه مخابرات پوشش آنتن تلفن همراه در نقاط کور ، ساختمان پاسگاه پلیس راه اردبیل به سرچم در حوزه استحفاظی خلخال ، طرح توسعه و اصلاح شبکه برق رسانی و ایستگاه های شبکه های دیجیتال تلویزیونی در هشت روستای خلخال را از جمله طرح های عمرانی آماده برای بهره برداری برشمرد.
او گفت: چند طرح اقتصادی بزرگ دیگر نیز با سرمایه گذاری بیش از 300 میلیارد ریال در بخش گردشگری شهرستان در حال اجرا بوده که با بهره برداری از این طرح ها تحول بزرگی در بخش صنعت گردشگری این شهرستان ایجاد خواهد شد.
فرماندار خلخال از معرفی 103 طرح تولیدی و صنعتی برای دریافت 320 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل تسهیلات اعتباری اشتغال فراگیر در این شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: با اجرای این طرح ها زمینه اشتغال یک هزار و 120 نفر فراهم می شود.
حجت الاسلام امیر رشتبری ، امام جمعه خلخال نیز در این نشست دهه فجر را فرصتی مناسب برای ارائه گزارش عملکرد مسئولان دستگاه های اجرایی به مردم و ارزیابی نقاط ضعف و قوت دستگاه ها دانست و افزود: در کنار بیان مشکلات جامعه خدمات ارزنده و شایسته ارائه شده به مردم منطقه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون باید گفته شود.
شهرستان خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.