با مشارکت بانک تجارت اردبیل و شرکت بزرگ فرانسوی وارد همکاری های مشترک می شوند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، صبح امروز با ورود تعدادی از سرمایه گذاران فرانسوی به اردبیل تفاهمنامه همکاری دو شرکت ایرانی و فرانسوی در قالب ساخت قطعات الکترونیکی خودرو به امضا رسید.
این تفاهمنامه همکاری های مشترک بین شرکت پردازش سبلان اردبیل با تولید بردهای الکترونیکی خودرو و شرکت ساوواینترنشنال فرانسه منعقد و بان تجارت به عنوان بانک معین این همکاری ها به امضا رسید.
در مراسم انعقاد این تفاهمنامه که در بانک تجارت اردبیل برگزار شد مدیر امور شعب بانک تجارت استان اردبیل در سخنانی با ابراز خرسندی از ورود سرمایه گذاران فرانسوی به اردبیل اظهار کرد: شرکت پردازش سبلان با تولید بردهای الکترونیکی خودرو و دستیابی به این تکنولوژی وارد همکاری های مشترک می شود و بانک تجارت نیز به صورت ارزی و ریالی این شرکت ها را همراهی خواهد کرد.
حسین باقرلو با یادآوری اینکه این همکاری مشترک افتخاری برای اردبیل بوده و در کنار  آن کارخانه پردازش سبلان نیز مورد اعتماد بانک تجارت است، خاطرنشان کرد: بانک تجارت با تمام توان و به صورت نامحدود در اعطای تسهیلات و گشایش اعتبارات اسناد داخلی و خارجی و انعقاد قراردادها در کنار این دو شرکت خواهد بود.
وی بیان کرد: در صورت حمایت از این کارخانه ها و شرایط ایجاد شده در استان اردبیل امر سرمایه گذاری خارجی رونق یافته و استان اردبیل رفته رفته به زنجیره استان های توسعه یافته در حوزه تولید و صنعت مدرن روز خواهد پیوست.
وی با اشاره به اینکه پردازش سبلان به مدت ۶ سال است که در اردبیل فعال بوده و قطعات الکترونیکی خاص خودروها را تولید می کند، تصریح کرد: این شرکت جزو شرکت های دانش بنیان اردبیل است که با مذاکره و امضای قرارداد با شرکت فرانسوی تا چهار ماه آینده تمام خطوط تولید در کارخانه راه اندازی شده و شاهد اشتغال و سرمایه گذاری قابل توجهی در اردبیل خواهیم بود.
در ادامه این جلسه مدیر عامل شرکت پردازش سبلان نیز در سخنانی با قدردانی از اعتماد بانک تجارت به این شرکت دانش بنیان اظهار کرد: ما در استان اردبیل نیازمند چنین سرمایه گذاری های عظیم در راستای ایجاد اشتغال هستیم که قرارداد همکاری های مشترک ما با شرکت فرانسوی ساوواینترنشنال امروز منعقد می شود.
کهنی با یادآوری اینکه سرمایه اولیه و آورده شخصی این شرکت ۶۰۰ هزار یورو می باشد، بیان کرد: در کنار این سرمایه تجهیزات و دانش نوین همراه با دستگاه های پیشرفته این صنعت وارد اردبیل می شود که امتیاز و فرصت مغتنمی برای اردبیل است.
وی گفت: همکاری های ما با این شرکت فرانسوی محدود به زمان نیست و ما بسیار خرسندیم که شرکت فرانسوی ساوواینترنشنال تجهیزات نوین تولید قطعات خودرو را وارد اردبیل خواهد کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.