به گزارش ایرنا از اداره کل استاندارد اردبیل ، هاشم علایی روز چهارشنبه افزود: در این مدت 161 بازرسی از تجهیزات شهربازی ها در استان انجام شد.
وی اظهار کرد: از سال 88 استاندارد سازی تجهیزات شهربازی و وسایل زمین بازی که مصوبه شورای عالی استاندارد کشور بود، ابلاغ شده و در این راستا تجهیزات و وسایل بازی باید مورد نظارت و بازرسی قرار بگیرد.
علایی گفت: تمام شهربازی ‌های استان در طول سال و در برنامه زمان ‌بندی شده توسط شرکت‌ های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران مورد بازرسی و بازدید فنی و ایمنی قرار می‌ گیرند.
علایی همچنین افزود: شهرداری های استان به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان باید از فعالیت تجهیزات شهرهای بازی و زمین های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام نکرده اند ، جلوگیری کنند.
وی از مردم خواست هنگام استفاده از دستگاهها و تجهیزات بازی مستقر در شهرهای بازی ها از داشتن گواهی بازرسی و بهره برداری تجهیزات و دستگاه های بازی اطمینان حاصل کنند.
مرداد ماه سال 91 در حادثه ای در شهربازی مجتمع شورابیل اردبیل در پی شکسته شدن دستگاه رنجر این مجموعه جوان 21 ساله ای جان خود را از دست داده و 6 نفر نیز مصدوم شدند.
مجموعه فرهنگی و تفریحی شورابیل در شهر اردبیل واقع شده و یکی از مناطق گردشگری این شهرستان می باشد. خبرنگار: مینا میرقاسمی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
3006/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.