عضو هیئت رئیسه اتاق ایران گفت: ما حق نداریم در پیچ و خم بروکراسی اداری سرمایه‌گذاران واقعی را در سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال معطل و سرگردان کنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حسین پیرموذن در سیزدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار کرد: سرمایه‌گذاران امیدوار به اجرای طرح‌های تولیدی و تحول اقتصادی وارد اردبیل می‌شوند و ما نباید آنان را در پیچ و خم بروکراسی‌های اداری معطل نگهداریم.
وی با اشاره به اینکه کمیته حمایت قضایی در اردبیل یاریگر و حامی سرمایه‌گذاران است، خاطرنشان کرد: استقبال سرمایه‌گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی نیز از این کمیته در حد بسیار بالایی قرار دارد و به صراحت اعلام می‌کنم کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری مامن و پناهگاه واحدهای تولیدی در اردبیل است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود نیاز استان به تدوین طرح آمایش و نیازسنجی واحدهای تولیدی را یادآور شد و بیان کرد: در اردبیل طرح های آمایشی و نیازسنجی ایجاد واحدهای تولیدی تدوین نشده که همین امر سبب سردرگمی سرمایه‌گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی شده است.
پیرموذن با اشاره به اینکه در چهار نقطه ورودی شهر اردبیل نیازمند ایجاد واحدها و مجتمع های خدماتی هستیم، خاطرنشان کرد: در ورودی های اردبیل از سمت آستارا، خلخال و شمال استان نیارمند ایجاد این واحدها و مجتمع های خدماتی باید در راستای رفاه عمومی و گزارشگران ایجاد شود.
رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل با تاکید بر اینکه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی نیز بر طراحی و تدوین طرح های آمایشی تاکید خواهد شد، اضافه کرد:  اشتیاق برای حل معصلات واحدهای تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری بسیار بالاست که این امر نشان می دهد این کمیته  توانسته است نیارها و معضلات واحدهای تولیدی را با ارائه راهکارهای منطقی حل و فصل نماید.
پیرموذن فعالیت کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری را در استان مثبت ارزیابی کرد و گفت: در راستای حل معضلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران ضروری است مسئولان ذیربط و دستگاه های متولی به طور منصفانه وارد عمل شده تا شاهد ایجاد اشتغال پایدار در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی در اردبیل باشیم.
در این جلسه مشکلات چهار واحد تولیدی احداث واحد خدمات رفاهی و پذیرایی بین راهی، پروژه مسکونی آروین در سرعین، شرکت دامداری توچال پروار سبلان و طرح رستوران و تالاد در حومه شهرستان گرمی بررسی شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.