مشاور استاندار و مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومى استاندارى اردبیل گفت: به منظور انعکاس هرچه مطلوب‌تر خدمات دولت و آشنایی اصحاب رسانه از نزدیک با پروژه ها، "تور بازدید از پروژه‌ها" در استان برگزار مى شود.

به گزارش ایلنا، فرزاد قلندرى در جمع خبرنگاران گفت: معرفى پروژه‌هاى مهم در دست اجرا و به بهره بردارى رسیده در استان با همکارى دستگاه هاى ذیربط که منجر به ایجاد امید و نشاط در جامعه شود از مهم ترین اهداف برگزاری این تور محسوب می شود.

وى افزود: در این برنامه ها، حضور خبرنگاران، روزنامه نگاران، کارشناسان و تحلیلگران در محل اجراى پروژه ها، کسب اطلاعات لازم درباره پروژه های موصوف برای استفاده در تولید محتوا و نهایتا اطلاع رسانى دقیق و صحیح به افکار عمومى مدنظر قرار می گیرد.

مشاور استاندار اردبیل اضافه کرد: پروژه هاى حوزه آب،  راه، معدن، گردشگرى، نیروگاهى، صنعتى و کشاورزى از جمله پروژه هایی خواهند بود که به طور دوره ای مورد بازدید گروهی خبرنگاران و روزنامه نگاران فعال قرار خواهند گرفت.

قلندری در رابطه با نحوه برگزارى این  تورها گفت: این دوره از تورهای بازدید، اصحاب رسانه ضمن بازدید میدانى از پروژه های مدنظر، در نشست با  مدیر دستگاه اجرایی ذیربط، اطلاعات کامل  عملکردها و برنامه هاى توسعه اى و شاخص دستگاه مربوط را برای بهره برداری در تولید محتوای خبری و رسانه ای به صورت پکیج مختصر دریافت خواهند کرد.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل در ادامه به ترکیب تور بازدیدها اشاره کرد و افزود: خبرنگاران مطبوعات محلی و خبرگزاری های فعال، عکاس های خبری و تحلیلگران در این بازدیدها حضور خواهند داشت.

مشاور استاندار اردبیل در پایان سخنان خود، تولید فتوتیتر، اینفوگرافیک، گزارش تصویری، کلیپ های کوتاه و انعکاس بازدیدها در رسانه های محلی و سراسری را نتیجه مورد انتظار این بازدیدها دانست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.