سیدناصر میرمرسلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سطح میزبانی مسابقات ورزشی در سطح استانی و ملی خلخال در سال جاری در 10 سال گذشته بی سابقه بوده و علاوه بر میزبانی مسابقات در 6 رشته ورزشی توسط این شهرستان تعداد ورزشکاران سازمان یافته در هیات های ورزشی 50 گانه نیز بی سابقه است.
وی با قدردانی از مسئولان دستگاه های اجرایی که در تامین خوابگاه و اسکان ورزشکاران میهمان و در جریان برگزاری مسابقات ملی و استانی در سال جاری این اداره را یاری کردند، گفت: تنها مشکل فراروی دستگاه ورزش خلخال برای میزبانی مسابقات در رشته های مختلف ورزشی نبود خوابگاه ورزشی در این شهرستان است.
او اظهار کرد: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز و تکمیل پروژه در حال احداث خوابگاه ورزشی این مشکل برای همیشه برطرف و زمینه برای میزبانی مسابقات ورزشی حتی در سطح فراملی نیز در خلخال فراهم خواهد شد.
میرمرسلی از برگزاری دومین جشنواره ورزشی کارمندان دولت ، سازمان ها و نهادهای شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این جشنواره در 22 رشته ورزشی و در قالب 45 برنامه فرهنگی و ورزشی از 12 بهمن ماه با اجرای مراسم صبحگاهی و برگزاری مسابقات دارت ، والیبال و طناب کشی در سالن 9 دی آغاز و تا پایان دهه فجر ادامه خواهد داشت.
او جشنواره ورزش ها و بازی های زمستانی ، جشنواره ورزشی در هشجین مرکز بخش خورش رستم ، جشنواره ورزش های بومی و محلی شهر کلور مرکز بخش شاهرود ، همایش صعود زمستانی به قله عجم و سومین قله مرتفع استان اردبیل و همایش پیاده روی با خانواده در شهر خلخال را از جمله جشنواره ها و همایش های پیش بینی شده برای اجرا در دهه فجر امسال برشمرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال اظهار کرد: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید خلبان فولاد داوودی هشجین مسابقات فوتسال و والیبال کارمندان دولت جام شهید داودی از اول بهمن آغاز خواهد شد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.