به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: ارائه برخی آمارها و عملکردهای خلاف واقعیت از سوی برخی از مسئولان همواره جامعه را دچار تناقض کرده و برای جلوگیری از تکرار چنین مواردی بهتر است که مسئولان با مردم صریح و صادقانه سخن بگویند.
وی گفت: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب تاکید کردند برخلاف نظر برخی افراد رهبر معظم تذکرات لازم در خصوص مسائل و مشکلات جامعه را به مسئولان امر به موقع داده و می دهند و تذکرات علنی مقام معظم رهبری یک دهم از تذکراتی است که در پشت درهای بسته و در جلسات حکومتی و به صورت غیر علنی به مسئولین داده می شود.
وی اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی صادقانه را همواره قبول دارند و از مسئولانی که صادقانه با مردم سخن می گویند حمایت و پشتیبانی می کنند ولی لازمه مردم سالاری دینی دخالت رهبری نظام در همه امور ذاتی مربوط به مسئولان نظام نیست و همچنین کنار باور نکردن شایعات بی اساس ایجاد شده از سوی دشمنان نظام از سوی مردم با بصیرت کشور نیز از خواسته های رهبر نظام است.
خطبیب جمعه خلخال افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر این عقیده اند که هر شخصی از سوی مردم و با رای مردم به عنوان مسئول انتخاب می شود مورد حمایت وی بوده ولی رهبر معظم انقلاب در کارهای جزیی و امور ذاتی مسئولان دخالت نمی کنند.
وی گفت: در کنار انتظار رهبری نظام از مسئولان کشور در رسیدگی به مشکلات جامعه و خدمت صادقانه و بی منت به مردم انتظار رهبری نظام از مردم نیز باور نکردن شایعات بی اساس دشمنان داخلی و خارجی نظام در خصوص مسئولان و وضعیت جامعه کشور برای حنثی سازی توطئه های مختلف دشمن برای نا کارآمد نشان دادن نظام اسلامی است.
وی اظهار کرد: مسئولان نباید پرداخت یارانه را منتی بر گردن مردم گذاشته و تامین هزینه پرداخت یارانه را مشکلی بزرگ برای خود و جامعه اعلام کنند چرا که هزینه یارانه از جیب مردم و با پرداختی های افزایش نرخ حامل های انرژی سال های گذشته تامین می شود.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.