دکتر قدرت اخوان اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای این طرح ها بیش از 230 میلیارد ریال هزینه شده و با بهربرداری آنها شاهد خدمات رسانی بهینه بهداشتی و درمانی به شهروندان خواهیم بود .
وی درباره تکمیل بیمارستان امام رضا(ع)اردبیل افزود: برای احداث این بیمارستان 300 میلیارد ریال هزینه شده و 100 میلیارد ریال هم برای تکمیل آن هزینه خواهد شد .
وی بیان کرد: از سال 93 تا 6 ماهه اول سال 96 برای بهبود استاندارد ،تعمیر ،احداث و تجهیز مراکز درمانی ،خانه های بهداشت و تجهیزات زایمانی استان 210 میلیارد ریال هزینه شده است.
اخوان اکبری اضافه کرد: برای بهبود استاندارد مراکز درمانی شهری هم از سال 94 تا کنون 110 میلیارد ریال هزینه شده است .
وی از افتتاح مرکز ام آر آی بیمارستان امام خمینی اردبیل خبر داد و گفت: این مرکز با حضور مسئولان استانی با اعتبار60 میلیارد ریال به بهره برداری رسید .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل اظهار کرد: هزینه این دستگاه در مهر ماه ۹۵ از محل بودجه طرح تحول نظام سلامت تامین شد و یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن نسبت به دستگاه‌های دیگر انتقال دیتا با کابل نوری است .
اخوان اکبری افزود: با اضافه شدن این دستگاه به تجهیزات نظام درمانی استان سیستم نوبت‌دهی در مرکز استان از یک ماه به ۱۰ روز کاهش و کیفیت خدمات به مردم هم افزایش می‌یابد.
دهه فجر سال گذشته 24 طرح بهداشتی و درمانی با اعتبار 550 میلیارد ریال در استان اردبیل افتتاح شد.
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.