به گزارش ایرنا،فرهاد عبدالعلی پور روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجراین شهرستان افزود:20 طرح از این تعداد در حوزه عمرانی و 3 طرح نیز در حوزه اقتصادی اجرا شده اند.
وی اضافه کرد: سالن ورزشی چند منظوره روستای مرنی، ساختمان اداری ثبت اسناد، مدرسه 6 کلاسه امام علی (ع) شهر نمین، طرح هادی روستاهای ننه کران، مرنی و خانقاه سفلی، تامین آب شرب و ساختمان مرکز جامع سلامت شهر آبی بیگلو از جمله طرح های مهم عمرانی افتتاحی در دهه فجر خواهد بود.
فرماندار نمین افزود: در حوزه دهیاری و روستاها نیز 23 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری می رسد.
عبدالعلی پور اظهار داشت: کارخانه های ریخته گری ، تولید روکش لاستیک و طرح بوم گردی و گردشگری با هزینه کرد 115 میلیارد ریال نیز در شهرستان نمین به بهره بهرداری می رسند.
وی در ادامه از اختصاص 16 میلیارد ریال از محل سه درصد نفت و گاز به شهرستان نمین خبر داد و افزود: نزدیک به 50 درصد اعتبار مصوب درردیف بودجه سه درصد نفت و گاز به شهرستان نمین اختصاص یافته است.
وی عنوان کرد: تعمیر و تجهیز مدارس در دوره های مختلف، احداث مخازن آب روستایی، فرهنگسرای شهر عنبران، اجرای طرح های هادی روستایی، کنترل سیل و رسوب و بهسازی و نگهداری راههای روستایی و فرعی از جمله موارد اختصاص اعتبار از محل نفت و گاز است.
شهرستان نمین در شرق اردبیل واقع است.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.