علی رمضان پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با ارائه آموزش ها و راهکارهای مربوط به این کار از سوی اتاق اصناف به کسبه و افزایش تلاش ماموران پلیس آگاهی مقابله با سرقت برای کاهش جرایم تشدید می شود.
وی به طراحی ساز و کار جدید متناسب برای راهبری و هدایت دستگاه های مسئول به منظور بر هم زدن نظم فروش اموال مسروقه و پیشگیری از فروش اموال مسروقه توسط مالخران در مراکز خرید و فروش کالاهای دست دوم در خلخال اشاره کرد و گفت: بازرسی از سمساری ها و اماکن تجاری خرید و فروش کالای دست دوم در دستور کار اداره صنعت ،معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: با هدد پیشگیری از فروش اموال مسروقه در فضای مجازی کنترل و بازرسی مراکز فروش اینترنتی کانال های دست دوم نیز از طریق پلیس فتا و اتاق اصناف در چارچوب قانون صورت خواهد گرفت.
او کنترل مالخران رها شده از زندان توسط نیروی انتظامی با همکاری مراجع قضایی ، برخورد قاطع با واحدهای متخلف توسط نیروی انتظامی با همکاری اتاق اصناف ، کنترل فضای مجازی ، اجرای طرح عملیاتی مقطعی مبارزه با مالخران و الزام واحدهای دست دوم فروشی به تشکیل بانک اطلاعاتی فروشندگان و خریداران را از جمله اقدامات مهم برای کاهش جرایم سرقت در خلخال اعلام کرد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
استان اردبیل یکی از استان های امن کشور است که 70درصد قاچاق کالا و 61 درصد سرقت ها در این استان کشف می شود.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.