مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: 25 تسهیلات پرداختی در بخش اشتغال فراگیر مربوط به حوزه گردشگری است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، قاسم رحیمی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان اردبیل اظهار کرد: دولت تدبیر و امید دو خطر اعتباری ویژه در حمایت از اشتغال و رونق اقتصادی در نظر گرفته است که یکی از این تسهیلات مربوط به اشتغال فراگیر است.
وی خاطرنشان کرد: از 400 میلیارد تومان سهم استان اردبیل در این بخش تاکنون 265 میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شده و یا در شرف پرداخت است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با یادآوری اینکه از این رقم پرداختی 60 میلیارد تومان مختص حوزه گردشگری بوده است، تصریح کرد: حدود 25 درصد تسهیلات پرداختی در بخش اشتغال فراگیر مربوط به حوزه گردشگری است.
رحیمی افزود: ما به محض ارائه طرح و یا پیشنهادی در حوزه سرمایه‌گذاری در حمایت از کارآفرینی در این حوزه سعی کردیم تا به سرعت بررسی و معرفی طرح گردشگری را به بانک عامل انجام دهیم.
وی دومین خط اعتباری را پرداخت تسهیلات یارانه‌دار با محوریت توسعه روستایی اعلام کرد و گفت: در این حوزه نیز 10 درصد منابع برای حمایت از طرح‌های گردشگری اختصاص یافته است.
دبیر شورای اشتغال استان اردبیل تصریح کرد: با حمایت همه‌جانبه استاندار اردبیل به دقت و با وسواس طرح‌ها مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفته تا طرح‌های با اشتغال فراگیر و راهگشا در بخش کارآفرینی به صورت جدی مورد حمایت قرار گیرد.
رحیمی اضافه کرد: در بخش گردشگری و طرح‌هایی که از سوی سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود ما قابلیت آن را داریم تا از محل صندوق توسعه ملی زمینه خوبی برای پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران بخش گردشگری فراهم آید.
وی اظهار کرد: با برگزاری مرتب جلسات شورای اشتغال در سطح استان و شهرستان‌ها و با همراهی بانک‌ها امیدواریم تا پایوی اظهار کرد: با برگزاری مرتب جلسات شورای اشتغال در سطح استان و شهرستان‌ها و با همراهی بانک‌ها امیدواریم تا پایان سال حتی بیشتر از منابع پیش‌بینی شده برای استان بتوانیم منابعی در حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش حمایتی از طرح‌های تولیدی و صنعتی را شاهد باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.