بهروز ندایی روز دوشنبه در نشستی با فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه مشارکت اجتماعی اصل راهبردی در توسعه آرامش اجتماعی و تحکیم نظم و امنیت است، افزود: ناجا در تامین رفاه اجتماعی و تسهیل خدمات رسانی شایسته به مردم و نیز سالم سازی فضای جامعه نقش موثری دارد.
او اظهار کرد: برخورداری از پلیس هوشمند، کارآمد، توانمند، دانش بنیان، مقتدر و مردمی از ویژگی شاخص جامعه اسلامی است.
وی بر لزوم پاسداشت تلاش های جهادی و خدمات رسانی صادقانه و بی منت پلیس تاکید کرد و گفت: مجموعه استانداری اردبیل حامی و یارگیر پلیس در ارائه خدمات شایسته تر به مردم در حوزه های انتظامی، ترافیکی و امنیتی است.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اردبیل ، سردار حسین عبدی فرمانده انتظامی استان اردبیل هم در این نشست امنیت را نیاز اساسی جامعه بشری و مطالبه به حق مردم دانست.
او افزود: پلیس با حداکثر توان و بهره مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات در خدمت امنیت و آرامش مردم بوده و با شایستگی پاسخگوی مطالبات مردم است.
وی بر همدلی ، همگامی ، تعامل و انسجام اجتماعی با هدف دستیابی به جامعه امن، آرام و با نشاط تاکید کرد و گفت: افتخار ارزشمند کارکنان ناجا خدمت به مردم و تامین آرامش آنها در لباس مقدس پلیس است.
اردبیل جز سه استان امن کشور است و با اقدامات مثبت و تلاش های ایثارگونه کارکنان انتظامی ، این استان در اکثر شاخص های امنیتی در وضعیت مطلوب و رضایت بخشی قرار دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.