به گزارش روز دوشنبه ایرنا ، اکبر بهنام جو در جمع اهالی رضی افزود: در سال جاری برای عمران و آبادانی بخش ارشق 100 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و توسعه کشاورزی منطقه و راه اندازی ناحیه صنعتی رضی از برنامه های اولویت دار استانداری می باشد.
وی گفت: به منظور جذب سرمایه گذار و راه اندازی واحدهای تولیدی در ناحیه صنعتی رضی قیمت زمین های واگذاری شده در ناحیه صنعتی رضی کاهش محسوسی یافته است.
استاندار اردبیل اظهار کرد: با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان قیمت زمین در ناحیه صنعتی رضی برای واگذاری به متقاضیان از متری حدود 350 هزار ریال به کمتر از 200 هزار ریال کاهش یافته و استانداری با ارائه تسهیلات ارزان قیمت یاریگر سرمایه گذاران بخش خصوصی می باشد.
وی همچنین گفت: با توجه به دوری مسافت بخش ارشق از مرکز شهرستان مشگین شهر تلاش می شود نمایندگی تمام ادارات در شهر رضی مستقر شده و اختیارات نمایندگی ها و ادارات دولتی موجود نیز افزایش یابد.
وی با بیان اینکه با تکمیل شبکه پایاب سد سبلان بخشی از اراضی ارشق نیز به زیر کشت آبی خواهد رفت از بازنگری در طرح شبکه پایاب سد سبلان به منظور بهره مندی بیشتر بخش ارشق از آب سد سبلان خبر داد.
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل دارای پنج بخش مرکزی ، مشگین شرقی ، مرادلو ، قصابه و ارشق است ، در 2 دهه اخیر بدلیل محرومیت جمعیت بخش ارشق از 20 هزار نفر به کمتر از 10 هزار نفر کاهش یافته است.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.