نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: رمز موفقیت اقتصاد در کشور  به سرمایه گذاری و سپردن کارها به دست افراد کاردان و کاربلد است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در آیین افتتاح کارخانه شیرآلات قهرمان در گرمی اظهار کرد: مسئولان باید در راستای اعطای تسهیلات و روان سازی کارهای سرمایه گذاران جدیت واقعی از خود نشان دهند چرا که در وضعیت فعلی تنها برون رفت کشور از معضلات اقتصادی اهتمام ویزه در امر سرمایه گذاری است.
وی با تاکید بر اینکه کارهای اقتصادی و سرمایه ای باید در کشور به دست اهل فن و افراد کاردان سپرده شود، خاطرنشان کرد: کسانی که قدرت توسعه و پیشرفت کشور را دارند باید امورات را به دست گیرند و در کنار آن داشتن قدرت تنوع و ابتکار می تواند ضامن توفیقات اقتصادی شده و بیت المال را از نفله شدن نجات دهد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری سرمایه گذاری در مناطق محرومی همچون گرمی را جهادی مقدس خواند و گفت: دشمن امروز تلاش می کند تا اقتصاد کشورمان را یک اقتصاد ورشکسته معرفی کند در حالی که چنین نیست و گام های بزرگ اقتصادی در کشور برداشته شده که مردم را باید نسبت به این امر و آینده درخشان کشور امیدوار کرد.
عاملی با تاکید بر اینکه این امیدواری باید از سوی دولتمردان در دل مردم ایجاد شود، افزود: از دولتمردان انتظار داریم با درایت ویژه و برنامه ریزی خاص در شان این ملت تلاش کنند و با قرار دادن مردم در جایگاه اصلی شان زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم نیاورند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود داشتن مال راکد را بدترین درد برای انسان ها در روز آخرت اعلام کرد و گفت: سرمایه گذاری در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید به کار انداختن سرمایه های راکد است که علاوه بر داشتن اجر معنوی جایگاه اجتماعی افراد را نیز ارتقاء می دهد.
امام جمعه اردبیل با تشکر از سرمایه گذار کارخانه شیرآلات قهرمان انجام چنین کارهایی را بزرگترین فعالیت فرهنگی و سرمایه گذاران این امر و فعالان صنعتی را طلایه داران فرهنگی کشور اعلام کرد.
عاملی زدودن چهره فقر از خانواده ها را به واسطه ایجاد اشتغال در چنین کارخانه هایی مقدس دانست و بیان کرد: فقر و نداری بزرگترین عامل فساد در کشور است که سرمایه گذاران بخش خصوصی با ایجاد اشتغال بسیاری از این معضلات را در کشور حل کرده اند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.