حجت الاسلام محمدعلی قاصدی روز پنجشنبه در آئین افتتاح پارکینگ وسایط نقلیه سنگین شهر اردبیل گفت: دستگاه قضایی استان در راستای حمایت قضایی از سرمایه گذاری مشروع و حمایت از تولید و اشتغال در استان توانست نسبت به رفع یکی از معضلات شهری که از سال 1383 لاینحل بود و موجب ایجاد آلودگی صوتی و سلب آرامش در مردم می شد گام موثری بردارد که شاهد افتتاح پروژه پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در زمینی به مساحت 6 کیلومتر در حومه شهر اردبیل هستیم.
وی افزود: با راه اندازی این پروژه بسیاری از مشکلات اجتماعی ناشی از ورود و توقف ماشین آلات سنگین در داخل و معابر عمومی شهری که موجب آلودگی صوتی و محیطی ، سلب و آرامش مردم بار ترافیکی در شهر می شود حل و فصل خواهد شد.
به گزارش ایرنا از دادگستری اردبیل ، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل نیز در این آئین با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان از عدم حمایت کافی از سرمایه گذاری از سوی مسوولان استانی انتقاد کرد.
یوسف خدادادی افزود: متاسفانه مسوولان استانی نسبت به سرمایه گذاری در استان بی تفاوت بوده و یا احساس مسوولیت نمی کنند و حتی در برخی از مواقع با عدم اجرای صریح نص قانون و عدم اجرای وظایف ذاتی خود مانع از سرمایه گذاری هستند که این امر موجب لطمه زدن به فضای تولید و اشتغال در استان می شود.
وی اظهار کرد: دستگاه قضایی استان در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و دفاع از حقوق عمومی از سرمایه گذاری مشروع پشتیبانی و حمایت می کند و موارد و مشکلاتی را که در کمیته حمایت از سرمایه گذاری مطرح می شود مرتفع می سازد.
کمیته حمایت از سرمایه گذاری که از سال 1393 با دستور رئیس کل دادگستری و با حضور سه نفر از مسوولان عالی قضایی استان فعال شده و موفق شده به مشکلات حدود 260 واحد تولیدی تاکنون در این کمیته رسیدگی و رفع مشکل کند که این روند با پیگیری و رسیدگی به مشکلات حدود 60 واحد تولیدی امسال نیز ادامه داشته است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.