بهزاد ستاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تفاهمنامه با بنیاد مسکن استان 100 واحد در مناطق روستایی احداث می شود که از کمک بلاعوض 100 میلیون ریالی بنیاد مسکن و 80 میلیون ریالی بهزیستی برخوردار می شود.
وی بیان کرد: همچنین 45 واحد توسط خیرین مسکن ساز در شهرک اندیشه اردبیل برای معلولان استان در حال ساخت است که به زودی واگذار می شود.
وی از تعیین تکلیف و رفع مشکل پیمانکار در مسکن مهر 230 واحدی میر اشرف خبر داد و گفت:پیمانکار جدید برای این واحد ها انتخاب شده که برای آغاز بهره برداری هر یک از واحدها نیز مبلغ 30 میلیون ریال کمک بلاعوض توسط بهزیستی پرداخت می شود.
مدیرکل بهزیستی استان گفت: مسکن مهر 22 واحدی مشگین شهر ، 45 واحدی پارس آباد و 10 واحدی شهرنیر هم تکمیل شده و در دهه فجر واگذار می شود.
وی با اشاره به تکمیل 6 واحد مسکن مهر در خوجین خلخال از واگذاری این واحدها تا پایان سال به معلولان خبر داد.
ستاری از در حال اجرا بودن 115 واحد مسکونی برای خانواده های دو یاچند معلول در استان خبر داد و گفت: 50 واحد از این تعداد به معلولان واگذار شده و 65 واحد نیز در دست اقدام است که به محض تکمیل واگذار می شود.
52 هزار نفر فرد دارای معلولیت در استان اردبیل شناسایی شده که 20 هزار نفر از این افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی استان هستند.
خبرنگار: مینامیرقاسمی**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.