استاندار اردبیل از ایجاد 4 پیست اسکی جدید در اردبیل تا سه سال آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردبیل با بیان اینکه ما در مناطقی همچون خلخال، کوه سبلان و آلوارس زمینه‌های مساعد گردشگری زمستانی را داریم، اضافه کرد: در نظر داریم تا در سه سال آینده 4 پیست اسکی جدید را در مناطق کوهستانی اردبیل راه‌‌اندازی کنیم که با رایزنی‌های صورت گرفته با سرمایه‌گذاران پروژه در آینده نزدیک جانمایی و مکان‌یابی این پروژه‌ها نیز اجرایی خواهد شد. 
  بهنام جو گفت: در این بخش نیز به دنبال مشاور هستیم تا در کنار مشاوره‌های داخلی از نقطه نظرات مشاوران خارجی نیز بهره‌مند شویم تا در این حوزه با معرفی اردبیل در خارج از مرزها قابلیت‌های گردشگری منطقه را جهانی کنیم. 
وی اولویت اجرای این طرح‌ها را بخش خصوصی اعلام کرد و گفت: با راه‌اندازی مجتمع‌های مدرن آبگرم در استان می‌توانیم در کنار قابلیت‌های درمانی این آب‌ها از پزشکان متخصص این امر نیز کمک بگیریم که پزشکی گردشگری از عمده برنامه‌های ما در حوزه توسعه گردشگری آب‌های درمانی است. 
  استاندار اردبیل توسعه گردشگری را در سایه کمک‌های شهرداری‌ها بسیار مهم خواند و گفت: شهرداری‌های ما در تمام شهرستان‌ها ظرفیت‌های ممتازی برای رونق گردشگری دارند که هر کدام متناسب با فضاهای موجود شهری باید وارد عمل شده و در توسعه و ارتقای گردشگری منطقه سهیم باشند. 
  استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به منویات دولت در استان‌ها اشاره کرد و افزود: ملاک کار ما در انتخاب مدیران صرف‌نظر از سیاسی‌بازی‌ها و جناح‌بندی‌ها شایسته‌سالاری و چینش مدیران بر اساس عمل به اهداف اقتصادی و عمرانی می‌باشد و هر مدیری که در استان همسو با این سیاست‌ها و منویات نباشد خود به خود کنار گذاشته خواهد شد. 
  بهنام‌جو یادآور شد: ما در حال حاضر در تمامی زمینه‌ها نیازمند مدیران عمل‌گرا، عمرانی و اقتصادمحور هستیم و فارغ از جناح‌بندی‌ها هر فردی که در نظر ما دارای این شاخصه‌ها باشد طبق اصل شایسته‌سالاری او را به کار خواهیم گرفت. 
وی افزود: هر مدیری که نمی‌تواند کارنامه خود را با خواسته‌های ما تطبیق دهد خودش باید از صجنه کنار رود چرا که اگر ما مجبور به نگهداری این فرد در بدنه دولت باشیم نمی‌توانیم جوابگوی نیاز مردم منطقه که همان عمران و آبادانی و توجه به اعتلای اقتصاید و اشتغال پایدار است باشیم. 
استاندار اردبیل گفت: ما در حال حاضر نیازمند مدیران خلاق و ریسک‌پذیر در ابعاد توسعه‌ای استان هستیم و اکثر مدیران ما در استان دارای این شاخصه‌ها بوده و با همکاری و همدلی کارها در استان به پیش می‌رود.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.