به گزارش ایرنا ، بهنام بهشتی روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نمین افزود: این افراد با مشارکت دستگاههای خدمات رسان با رویکرد اجتماع محور در حال درمان و گذراندن چرخه درمانی و بهبودی در مراکز ترک اعتیاد استان هستند.
وی از آغاز طرح بازرسی و ساماندهی عطاری های استان با هدف پیشگیری از گسترش اعتیاد و درمان های خودسرانه افراد در مراکز غیرقانونی خبر داد.
فرماندار نمین هم در این جلسه از افزایش هفت درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.
فرهاد عبدالعلی پور افزود: در 9 ماه امسال بیش از چهار کیلوگرم مواد محدر در این شهرستان کشف و ضبط شده و 122 نفر نیز در این زمینه دستگیر شده اند.
وی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان نمین از مواد مخدر اظهار کرد: در این زمینه 15 روستا و هشت شهر از مواد مخدر پاکسازی شد.
وی تشریح کرد: بازدید و بازرسی از واحدهای تولید گلخانه ای ، توقیف بیش از 26 دستگاه خودرو از مواد فروشان و تشکیل 97 پرونده و ارسال به مقامات قضایی از جمله اقدامات انجام شده در مبارزه با مواد مخدر در شهرستان نمین است.
استان اردبیل در مقایسه با دیگر مناطق کشور از نظر شیوع اعتیاد و قاچاق مواد مخدر در وضعیت سفید قرار دارد. تعداد دقیق معتادان در استان مشخص نیست اما تخمین زده می شود سه درصد جمعیت استان به نوعی با مشکلات مواد مخدر درگیر باشند.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7120/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.