فرماندار اردبیل پیشنهاد کرد؛ تا شهرداری به عنوان اولویتی اصلی مسیر مستقیم پل قدس را تا سه ماه اول سال آینده اجرایی و زمینه عبور و مرور راحت مردم را فراهم کند. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، جواد زنجانی در نشست با شهردار اردبیل اظهار کرد: کمربندی اول اردبیل که به بزرگراه شهدا معروف است کاملترین رینگ عبور و مرور مردم در اردبیل محسوب می‌شود که با احداث پل قدس زمینه سهولت تردد و کاهش بار ترافیکی در این مسیر فراهم می‌‌آید. 
وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته ضرورت احداث این پل حتی در دور سوم و چهارم شورا احساس و تصمیم بر احداث این پل گرفته شد خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی به رغم افتتاح میدان بیضی شکل مردم در گذر از این مسیر با مشکلاتی روبرو هستند که با افتتاح و تکمیل این پل زمینه بهره‌برداری کامل از این مسیر و عبور و مرور راحت مردم فراهم می‌آید. 
فرماندار اردبیل گفت: پیشنهاد می‌کنیم شهرداری از دو ماه فروردین و اردیبهشت به عنوان ماه‌های کم‌تراکم در عبور و مرور مردم و گردشگران در این مسیر استفاده کرده و به سرعت خط مستقیم پل قدس را اجرایی و عملیاتی کند.   زنجانی به سنگینی احداث این پل و ضرورت همت پیمانکار برای تکمیل آن اشاره کرد و بیان داشت: پل قدس هر چه سریعتر تکمیل و به بهره‌‌برداری برسد گره کور ترافیکی این مسیر برطرف خواهد شد. 
وی تصریح کرد: با توزیع سفر و عبور و مرور در خیابان‌های همجوار پل قدس در ماه‌های اخیر از بار ترافیکی این مسیر کاسته شده اما همچنان در برخی از ساعات شاهد ترافیک حجیمی هستیم که مشکلات عبور و مرور مردم را چندین برابر کرده است.   فرماندار اردبیل نصب روزشمار در محل اجرای این پروژه و تکمیل آن را تا پایان سال 97 ضروری و حیاتی در ایجاد رضایتمندی بیشتر مردم دانست.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.