به گزارش ایرنا ، آرام حلیم روز سه شنبه در آئین معارفه رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بیله سوار افزود: در 9 ماه امسال 127 پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی این شهرستان وارد شده که متخلفان به 9 میلیارد و 698 میلیون ریال محکوم شدند.
وی تعداد پرونده های قاچاق این شهرستان در سال گذشته را 81 فقره به ارزش 2 میلیارد و 755 میلیون ریال اعلام کرد.
فرماندار بیله سوار با اشاره به ثبت 70 پرونده قاچاق کالا و ارز در گمرک بیله سوار در سال جاری ارزش ریالی این پرونده ها را 31 میلیارد و 949 میلیون ریال عنوان کرد.
وی گفت: امسال 2میلیون و 550 هزار نخ انواع سیگار قاچاق ، یک هزار و 300 قلم انواع وسایل آرایشی قاچاق ، حدود هفت هزار و 210 لیتر گازوئیل ، 65 عدد لوازم جانبی ماهواره و 115 ساعت مچی قاچاق توسط عوامل مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کشف و ضبط شده است.
حلیم با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالای سلامت محور ، اولویت نخست نظارت و بازرسی است، افزود: کالاهای سلامت محور از جمله تجهیزات پزشکی ، لوازم آرایشی ، انواع خوراکی ‌ها و آشامیدنی‌ ها که به صورت غیرقانونی وارد سطح عرضه می‌شوند باید در اولویت کاری نظارت و بازرسی قرار گیرد.
وی اظهار کرد: یکی از مشخصه های فرهنگ سازی و مردمی کردن مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزایش سطح آگاهی مردم با برگزاری کلاس های آموزشی ، توزیع بروشور و یا نصب بنر در سطح شهر و استفاده از ظرفیت تریبون های نماز جمعه است.
در این آئین احمد حسن‌پور به عنوان رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بیله‌سوار معرفی و از زحمات پنج ساله علی اروجی تجلیل شد.
خبرنگار: مینا میرقاسمی ** انتشار دهنده: عارف شیرزاد
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.