مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل از شتاب گرفتن عملیات اجرایی پروژه‌های نوسازی مدارس استان اردبیل طی ماه‌های اخیر خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، دولت لطفی در مراسم افتتاح مدرسه سه کلاسه خیری روستای ارجستان سرعین اظهار کرد: عملیات اجرایی دو باب مدرسه 6 کلاسه در مسکن مهر شهرستان اردبیل با اعتبار 40 میلیارد ریال آغاز شده که نویدبخش شتاب در اجرای پروژه‌های مدرسه‌سازی در اردبیل است. 
وی از تکمیل مدرسه 10 کلاسه مسکن مهر شهرستان مشگین‌شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: برای تکمیل این مدرسه 15 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که با اجرای سریع و به موقع آن دانش‌آموزان این مناطق سالتحصیلی آینده را در مدرسه جدید و با تمام امکانات آغاز خواهند کرد. 
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل با از امضای توافقنامه ساخت مدرسه 6 کلاسه آبی‌بیگلو خبر داد و افزود: ساخت مدرسه 6 کلاسه الزهرا شهر آبی‌بیگلو توسط خیرین نیک اندیش و بانوان این شهر ساخته خواهد شد. 
لطفی همچنین اهدای زمین 2 هزار متری در اجیرلو برای ساختن مدرسه خیری حاج برات سیف‌اله‌زاده اجیرلو را نیز یادآور شد و بیان کرد: در این هفته شاهد دآغاز احداث مدرسه سه کلاسه روستای عموقین اردبیل توسط بانوی خیر رویا هراتیان بودیم که این مدرسه نیز با زیربنای 188 متر مربع و با هزینه تقریبی 2 میلیارد ریال در این روستا احداث خواهد شد. 
وی با اشاره به اینکه مدرسه سه کلاسه خیری روستای ارجستان شهرستان سرعین به همت خیرین اتحادیه اغذیه فروشان تهران احداث شده است تصریح کرد: امروز این آموزشگاه افتتاح و تحویل دانش‌آموزان این روستا شد. 
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل ضمن قول مساعد در راستای تحویل تجهیزات مورد نیاز مدارس، سیاست این اداره کل را نگاه عدالت‌محورانه و رسیدگی به مدارس نیازمند توجه خواند و بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای تحویل تجهیزات به مدارس انجام شده و ما هیچ مدرسه‌ای را در استان بدون امکانات اولیه نداریم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.