حجت الاسلام سیداسماعیل خطیب روز یکشنبه در آئین معارفه مدیر جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان اردبیل افزود: امروز دشمن این موضوع را خوب فهمیده و برای همین است که هر روز با فرافکنی و انجام عملیات روانی سعی در تشویش اذهان عمومی مردم دارد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری اردبیل، او با اشاره به همسویی برخی از افراد شاخص که در این انقلاب مسوولیت های مختلف داشتند با دشمنان نظام گفت: امروز شاهد هستیم که برخی از این آقایان در راستای اهداف دشمن گام برداشته و مجری برنامه های آنها در داخل کشور هستند.
وی اظهار کرد: این چهره ها دیروز با سردمداری در فتنه و امروز با هجمه علیه دستگاه قضایی سعی در مخدوش کردن چهره انقلابی و تاثیرگذار این نهاد خدمتگذار را دارند.
خطیب همچنین با گرامیداشت حماسه 9 دی و با اشاره به برخی از حوادث مهم در این ماه مانند قیام خونین مردم قم در سال 56 و فرار شاه معدوم افزود: تمام این رویدادها یک فصل مشترک دارد و آن حضور مردم در صحنه هست.
او با بیان اینکه جرقه این انقلاب در سال 1342 زده شد و با رهبری حکیمانه و مدبرانه و قاطعانه معمار کبیر انقلاب و با حضور مردم مومن در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی در بهمن 57 به پیروزی رسید اظهار کرد: نظام ما با رهبری داهیانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری به سوی قله های عزت و افتخار قدم بر می دارد.
او افزود: هر جا که مردم حضور داشتند و پشت سر رهبری حرکت کردند به قله های بلند پیروزی و پیشرفت دست یافتند.
وی گفت: مکر و حیله و دشمنی دشمنان با اسلام تنها به خاطر گفتن کلمه توحید و لا اله الا الله است و هر جا این ندا بلند شود آنها سعی می کنند به هر شکلی که شده آن را خاموش کنند چرا که گفتن کلمه توحید موجب وحدت مسلمانان شده و در دل دشمنان هراس می اندازد.
وی افزود: دشمن در طول این سال ها به شکل های مختلف از به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی دفاع ، ترور شخصیت های برجسته نظام مانند شهید بهشتی ، جنگ ظالمانه هشت ساله ، تحریم و فتنه های مختلف و بکارگیری ابزار و فناوری مانند اینترنت و فضای مجازی بوسیله اذناب خود در داخل و خارج از کشور و همچنین به راه انداختن جنگ های منطقه ای تلاش کرده جلوی حرکت رو به جلوی این نظام و تحقق شعار لا اله الا الله را بگیرد ولی با یاری خداوند با این مردم و نظام خواهد بود و نقشه دشمنان و مکر آنها تبدیل به یاس خواهد شد.
وی لازمه خدمت صادقانه و اجرای عدالت را حفظ سلامت دستگاه قضایی و کارکنان آن دانست که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه بوده و برای تحقق آن و ارتقای سطح سلامت قوه باید تلاش شود.
وی تشریح کرد: انتظار این است که علاوه بر تلاش همگانی در این راه تمام نهادها اعم از نظامی و انتظامی و امنیتی با مجموعه حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه همکاری داشته باشند تا بتواند رسالت خود را به نحو احسن انجام داده و با صیانت و حفاظت از سرمایه های ارزشمند خود که قضات شریف و کارکنان هستند بیش از پیش توفیق یابد.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در این آئین با قدردانی از زحمات حجت الاسلام محمودی، محمد رضایی را به عنوان مدیر جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان اردبیل معرفی کرد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.