به گزارش ایرنا ، در این مراسم که روز پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جمعه خلخال برگزار شد، سردار رحیم نوعی اقدم از رزمندگان حاضر در جبهه مقاومت سوریه و عراق گفت: نابودی داعش در سوریه و عراق بیانگر این واقعیت است که آمریکا و اسرائیل جرات حمله نظامی به ایران اسلامی را ندارند.
فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) افزود: دست یاری خداوند همانند آزاد سازی خرمشهر از دست دشمن تا دندان مسلح آن روز عراق ، در آزاد سازی سوریه و عراق از دست داعش و داعشیان رزمندگان جبهه مقاومت را یاری کرد.
وی با اشاره به اینکه تمام مشروعیت نظام اسلامی و مسوولان کشور از مردم است و مردم جایگاه اصلی را در دفاع از حرم داشتند گفت: پیروزی واقعی در جبهه مقاومت سوریه و عراق مردم بودند و عزت ، اقتدار ، غیرت و همت رزمندگان متعلق به مردم بوده و باید قدردان این ملت باشیم.
سردار نوعی اقدم اظهار کرد: در حالی که بیش از 65 درصد خاک سوریه و 45 درصد خاک عراق در دست داعشیان بود و این گروه تروریستی با امکانات دریافتی از آمریکا و هم پیمانان این کشور به سختی از مواضع خود دفاع می کرد به همت رزمندگان مقاومت هم اکنون خاک این 2 کشور از وجود داعش پاکسازی شده و وجبی خاک در دست دشمنان اسلام و قرآن نیست.
در این مراسم که با حضور جمعی از مسوولان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد از 14 رزمنده مدافع حرم حاضر در کشورهای عراق و سوریه تجلیل شد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.