مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: 503 هزار نفر از مردم استان اردبیل به عنوان بیمه شده اصلی و تبعی از خدمات رایگان مراکز بیمارستانی و درمانگاهی سازمان تامین اجتماعی استفاده می‌کنند. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، قادر برجی در دیدار با فرماندار شهرستان خلخال اظهار کرد: در حال حاضر در استان اردبیل ما با داشتن چهار درمانگاه تخصصی و دو بیمارستان در پارس‌آباد و اردبیل به بیمه‌شدگان ارائه خدمات می‌کنیم و سعی‌مان بر گستردگی و تنوع خدمات ارائه شده در این مراکز است. 
وی از ارجاع بیماران به صورت تخصصی از شهرهای مختلف استان به مرکز این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در مرکز استان بیمارستان و درمانگاه‌های تخصصی دایر شده با هدف سرعت دادن به روند درمان بیمارات تخصصی این اولویت مدنظر و مورد توجه قرار گرفته است. 
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: ما به صورت کمی و کیفی توسعه مراکز درمانی و بستری را در اولویت جدی قرار داده‌ایم و سعی می‌کنیم تا با یک برنامه‌ریزی و هدفگذاری مشخص بتوانیم شرایطی را برای بیمه‌شدگان و اقشار مختلف مردم فراهم کنیم تا روند کیفی و بهبود خدمات در مراکز تحت پوشش و عقد قرارداده شده با سایر مجموعه‌های درمانی فراهم آید. 
فرمانار خلخال نیز در این دیدار با بیان اینکه درمانگاه تخصصی خلخال باید از نظر رتبه ارتقا یابد اظهار کرد: ضرورت دارد امکانات و تجهیزات موردنیاز برای درمان بیماران گسترش یافته و زمینه ارائه خدمات کیفی‌تر نیز فراهم آید. 
فریدون بابایی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و بیمه‌شدگان و اغلب مراجعین به این درمانگاه‌ها افراد کم‌توان مالی هستند ضرورت دارد با دید تکریم و احترام خدمات ارائه شده به این افراد در سطح بالایی انجام گیرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.