سرهنگ فرهاد احدی روز دوشنبه در جلسه شورای حفظ اراضی بیت المال استان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اراضی مرغوب که در سال های گذشته از سوی اشخاص فرصت طلب مورد تصرف واقع شده بود به ارزش افزون بر 310 میلیارد ریال از متصرفین خلع ید و رفع تصرف شد.
وی گفت: در آخرین ماموریت اجرای احکام مراجع قضایی استان نیز که در 2 مرحله در آذر سال جاری در 6 نقطه از اراضی زیرپوشش شهرستان اردبیل انجام شد در مجموع 185هزار و 967 متر مربع رفع خلع ید اراضی از متصرفین به ارزش 35میلیارد و 528 میلیون و 909 هزار ریال انجام پذیرفت.
احدی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی و تدابیر اتخاذ شده از سوی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان اردبیل با هدف ایجاد جو روانی مناسب و بازدارنده در ساکنان محلی شهرستان اردبیل ، اجرای خاکبرداری و تسطیح محدوده اراضی ذکر شده زیرپوشش واقع در حاشیه شهرستان اردبیل با همکاری نیروی انتظامی و در حضور نماینده دادگستری استان اردبیل 6 نقطه از اراضی زیرپوشش شهرستان اردبیل در آذر سال جاری رفع تصرف شد.
دادستان شهرستان اردبیل هم در این جلسه از عملکرد و اقدامات شده توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان اردبیل در راستای حفظ اراضی بیت‌ المال قدردانی کرد.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7110/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.