به گزارش ایرنا ، فاطمه جوادی روز یکشنبه در نشستی با مسوولان اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی خلخال افزود: استفاده از ورزش به عنوان عامل بازدارنده از گسترش آسیب های اجتماعی و ابزاری مهم برای ایجاد نشاط در بین مردم در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
وی گفت: حمایت همه جانبه از ورزش خلخال و احیای ورزش بانوان کارمند شهرداری با تخصیص یک ساعت از وقت روزانه به ورزش و سپس توسعه آن در بین تمام بانوان این شهر نخستین اقدام شهرداری خلخال در نهادینه شدن ورزش در این شهر است.
وی با اعلام همکاری در برگزاری جشنواره های ورزش زمستانی با اداره ورزش و جوانان خلخال و استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های زمستانی منطقه برای ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم اظهار کرد: شهرداری خلخال به هر نوع ممکن از قهرمانان ملی و فراملی شهرستان حمایت خواهد کرد.
وی با انتقاد از نوع نگرش جامعه به قهرمانان ملی و بین المللی خلخال گفت: تنها استقبال از یک قهرمان جهانی در بازگشت از سطح رقابت های جهانی کافی نبوده و شرایط زندگی همه قهرمانان ملی و فراملی خلخال باید بهتر شود.
جوادی اظهار کرد: نداشتن شغل مناسب و وجود مشکل معیشت زندگی در مقابل قهرمانان ورزشی خلخال از جمله دغدعه های فکری شهرداری است که تلاش می شود با زمینه سازی برای ایجاد اشتغال قهرمانان ورزشی در کنار از پیش رو برداشتن مشکلات آنها زمینه اشتیاق سایر ورزشکاران شهرستان را برای کسب عناوین قهرمانی در رقابت های ملی و فراملی ورزشی فراهم شود.
سیدناصر میرمرسلی ، رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال نیز در این جلسه از کسب رتبه اول استان توسط هیات ورزش های همگانی این شهرستان خبر داد و گفت: به کمک این هیات بیشترین تعداد همایش های پیاده روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شده است.
او افزود: تعداد ورزشکاران سازمان یافته و دارای بیمه ورزشی خلخال نیز در سال جاری یک هزار نفر در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.