استاندار اردبیل گفت: مصوبات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که اغلب مدیران دستگاه‌های اجرایی در آن حضور دارند باید به جد و به موقع پیگیری شود. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در پنجاه و یکمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: محل تخصیص اعتبارات عمرانی از سوی دستگاه‌های متولی باید احصاء شده و هرچه سریعتر نسبت به تخصیص و هزینه‌کرد درست آن اقدام شود. 
وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های حاضر در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی باید به صورت کامل و دقیق در ارائه آمار فعالیت‌های انجام شده اهتمام کنند، یادآور شد: مدیران بانکی استان نیز باید در راستای اختصاص اعتبارات به طرح‌های تولیدی و اشتغالزا کمترین تعللی نداشته باشند چرا که استان در این برهه از زمان نیازمند رشد همه جانبه می‌باشد. 
استاندار اردبیل وضعیت شهرک‌های صنعتی استان را نیز یادآور شد و گفت: ارائه ابلاغ‌نامه‌ها به بانک‌ها و بررسی آنها باید در اسرع وقت انجام شود و بطالت زمان در این میان هیچ معنایی ندارد و ما هیچگونه کوتاهی را از سوی بانک‌ها قبول نمی‌کنیم. 
بهنامجو با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در تحلیل، بررسی و احصای مشکلات پیشقدم باشند، اضافه کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی به همراه بانک‌ها باید در کنار یکدیگر نسبت به احصاء و شناسایی واحدهای تولیدی استان اقدام کنند در غیر این صورت اهمال و کوتاهی در دراز مدت سیمای توسعه استان را مخدوش خواهد کرد. 
وی تعلل ادارات و ایجاد بروکراسی‌های زاید را در ادارات مناسب ندانست و افزود: نامه‌نگاری‌های زاید بین دستگاه‌های متولید تولید و اشتغال و بانک‌ها یقینا سبب دلسرد شدن سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع تولیدی خواهد شد که این اصلا به نفع استان نیست.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.