به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر با اشاره برخی از مشکلات منطقه از جمله تعطیلی جایگاههای سی ان جی و معرفی نشدن شهردار جدید افزود: در حالی که استاندار اردبیل به اکثر شهرستان های استان سفر کاری داشته اند اما مشگین شهر همچنان به فراموشی سپرده شده است.
وی گفت: تشکیل صف های طولانی خودرو و انتظار چند ساعته رانندگان برای سوخت گیری به هیچ وجه زیبنده مردم و مسوولان نمی باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقدیم لایحه بودجه سال 96 توسط رئیس جمهوری به مجلس شورای اسلامی خواستار دقت بیشتر نمایندگان مجلس در بررسی و تصویب لایحه بودجه سال آینده به منظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ، بهبود وضعیت معیشتی مردم ، اشتغال و ازدواج جوانان شد.
حجت الاسلام باوقار در بخش دیگری از سخنان خود اقدام اخیر رئیس جمهوری آمریکا در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل را ناشی از شکست مفتضحانه استکبار جهانی در خاورمیانه بویژه کشورهای عراق و سوریه بیان کرد.
خطیب جمعه مشگین شهر همچنین با گرامیداشت شهادت آیت الله مفتح و هفته پیوند حوزه با دانشگاه بر وحدت هر چه بیشتر دانشجویان و طلاب به عنوان 2 مغز متفکر و تاثیرگذار جامعه تاکید کرد.
وی با تبیین سیره عملی حضرت سیدالشهدا (ع) در خانواده گفت: وظیفه پدر در خانواده تنها برآورده کردن نیازهای مادی خانواده نیست بلکه تحکیم پایه های اعتقادی خانواده وظیفه اصلی پدر می باشد.
خطیب جمعه مشگین شهر با ابراز نگرانی از گسترش روز افزون فضای مجازی و امواج بیگانه در جامعه خواستار نظارت بیشتر پدر خانواده بر رفتار همسر و فرزندان شد.
مشگین شهردر 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.