رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر از ساماندهی تابلوهای گردشگری مشگین شهر با مشارکت شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، محرم جعفری با اعلام این خبر تصریح کرد: متاسفانه تابلوهای موجود گردشگری در برخی مواقع موجب سردرگمی مسافران می شود.

وی تاکید کرد: در جلسه کمیسیون گردشگری شهرداری مشگین شهر مقرر شد تابلوها به ویژه تابلوهای مربوط به مراکز گردشگری ساماندهی و اصلاح شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر ادامه داد: علاوه بر این مقرر شده شهرداری مشگین شهر از محل اعتبارات بازآفرینی شهری به مبلغ یک میلیارد تومان نسبت به احیا و مرمت کهنه قلعه اثر تاریخی این شهر اقدام کند.

جعفری یکی دیگر از تصمیمات مصوب کمیسیون گردشگری شهرداری مشگین شهر را حمایت از سرمایه گذاران عنوان و اضافه کرد: در محدوده شهر زمین به صورت مشارکتی یا استیجاری به سرمایه گذاران واگذار می‌شود.

وی متذکر شد: این اقدام حمایتی با هدف ایجاد مجموعه های گردشگری از جمله هتل، کمپ گردشگری، سفره خانه سنتی و سایر زیرساخت های رفاهی و تفریحی در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر، این شهرستان یکی از قطب‌های گردشگری استان اردبیل است که آثار تاریخی متعددی در گستره آن شناسایی شده و نیازمند معرفی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.