رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: پایان آذر آخرین مهلت برای بخشودگی دیرکرد جرایم راهنمایی و رانندگی است تا رانندگان تنها یک برابر جرایم اعمال شده را پرداخت کنند. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، رحیم آقامحمدی در جریان بازدید از سامانه اجرائیات راهور در اردبیل اظهار کرد: برابر ابلاغیه پلیس راهور در سامانه اجرائیات جرایم رانندگان به مقدار یک برابر مربوط به سال 95 درج شده است که براساس مصوبه مجلس و هیئت دولت رانندگان متخلف فرصت دارند تا پایان آذرماه نسبت به پرداخت جرایم خود تا یک برابر اقدام کرده و از بخشودگی دیرکرد جرایم بهره‌مند شوند. 
وی با بیان اینکه به هیچ وجه این مهلت تمدید نخواهد شد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این موضوع مصوبه مجلس و هیئت دولت است حتی یک ساعت بعد از پایان آذرماه امکان تمدید این امر امکانپذیر نیست. 
رئیس پلیس راهور استان اردبیل اضافه کرد: رانندگان با مراجعه به سایت راهور و یا دفاتر خدمات پلیس + 10 و از طریق سامانه پیامکی 110، 120، 2020 با اعلام مشخصات خودروی خود می‌توانند خلافی خودروی خود را احصا کرده و جرایم سال 95 را تا یک برابر پرداخت کنند. 
آقامحمدی گفت: با توجه به اینکه اکثر جاده‌ها و محورهای مواصلاتی و همچنین میادین و گذرگاه‌های اردبیل به دوربین‌های ثبت تخلفات مجهز شده است در صورتی که رانندگان تخلفی را مرتکب شوند به دقت این تخلفات ثبت و جرایم اعمال می‌شود که از طریق مراجعه به سامانه اجرائیات می‌توانند در جریان رقم جرایم رانندگی خود قرار گیرند. 
وی اظهار داشت: ما تا مهلت باقی‌مانده تا 30 آذرماه آمادگی ارائه خدمات و راهنمایی‌های لازم را برای رانندگان در مراکز پلیس راهور شهرستان و استان داریم و امیدواریم رانندگان با استفاده از فرصت به وجود آمده نسبت به پرداخت یک برابری جرایم خود اقدام کنند.   رئیس پلیس راهور استان اردبیل بیان کرد: قطعا در نقل و انتقال خودرو پلیس روی دو موضوع پرداختی خلافی و همچنین داشتن برگه معاینه فنی حساس است و رانندگان باید به این موضوعات توجهی جدی داشته باشند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.