فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: کاهش تلفات و تصادفات در استان نیازمند آسیب‌شناسی است.   به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سردار حسین عبدی در همایش رزمایش مشترک زمستانی با بیان اینکه  اکثریت جاده‌های استان اردبیل کوهستانی و برفگیر هستند، گفت: نیاز است سازمان‌های مرتبط با بحث امداد و نجات جاده‌ای با پلیس همکاری کنند تا شاهد کاهش تصادفات در جاده‌های استان باشیم. 
وی با بیان اینکه باید دستگا‌ه‌های امداد و نجات و پلیس راه امکانات خود را به روز کرده و در جاده‌های مواصلاتی در خدمت مردم باشند، ادامه داد: برای کاهش تصادفات و تعداد فوتی‌ها نیاز به یک آسیب‌شناسی داریم تا بتوانیم تلفات و تصادفات را در استان اردبیل کاهش دهیم.   جواد زنجانی فرماندار اردبیل نیز با اشاره به این که با تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه شاهدکاهش تلفات جاده‌ای در اردبیل هستیم، افزود: پلیس راه تلاش همه‌جانبه‌ای به کار گرفته که تمامی این زحمات شایسته قدردانی است. 
وی از تشکیل کمیته‌های ترافیک  و جلسات مختلف برای کاهش تصادفات جاده‌ای اردبیل خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی برای کاهش تصادفات جاده‌ای یک اقدام ضروری است که باید در این زمینه اهتمام ویژه‌ای وجود داشته باشد. 
زنجانی با بیان اینکه متاسفانه در تصادفات جاده‌ای شاهد از دست رفتن همشهریان و افراد نان‌آور خانواده هستیم، خاطرنشان کرد: نیاز است برای کاهش تصادفات جاده‌ای اطلاع رسانی و آموزش دقیقی در رسانه‌ها، کانال‌ها و فضاهای مجازی انجام شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.