به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید حسن عاملی روز یکشنبه در دیدارسعید علی حسینی نایب قهرمان دسته فوق سنگین وزنه برداری جهان با وی افزود: بسیار مایه افتخار است که جوانان ما در آمریکا توانستند قهرمان جهان شوند و پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتزاز در آورند.
وی اظهار کرد: علی حسینی در وزنه برداری یک پدیده است چرا که پس از هشت سال دوری از میادین ورزشی روحیه خود را از دست نداد و نتیجه تلاش، کوشش و زحمات خود را در میادین جهانی گرفت.
وی با اشاره به اینکه باید از زحمات ورزشکاران قهرمان به طور خاص تجلیل کرد، گفت: در شورای فرهنگ عمومی استان به دنبال مصوبه ای هستیم تا با پاداش شایسته از زحمات ورزشکاران قهرمان میادین بزرگ تجلیل شود.
آیت الله عاملی افزود: این موفقیت ها نشانگر این است که سرمایه گذاری برای پیشرفت جوانان بیهوده نیست و با توجه به قابلیت ها و استعداد های جوانان استان مسئولان و متولیان امر باید توجه ویژه داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار کرد: بزرگترین هدف ورزشکاران در میادین جهانی و بین المللی کسب عزت و سربلندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کشور می باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل هم در این دیدار گفت: جوانان و ورزشکاران کشورمان در سرزمین استکبار مانند رزمندگان اسلام جنگیدند و توانستند مقام قهرمانی جهان را با اقتدار کسب کنند.
ایوب بهتاج افزود: برای حضور ورزشکاران استان اردبیل به همراه تیم ملی کشورمان در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده و امیدواریم با اجرای آنها شاهد حضور چند نماینده از استان در این دوره از بازیها باشیم تا برای کشور و استان افتخار آفرینی کنند.
سعید علی حسینی وزنه بردار سنگین وزن اردبیلی در مسابقات جهانی آمریکا با رکورد 203 یک ضرب، 251 دوضرب و مجموع 454 کیلوگرم نقره مجموع و 2 مدال برنز یک ضرب و دوضرب را کسب کرد.
در این مسابقات تیم ملی وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران به مقام قهرمانی رسید.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.