به گزارش ایرنا ، علی امدادی روز یکشنبه در دیدار با فرماندار نمین افزود: در سال های اخیر شاهد کاهش چشمگیر مرسولات و امانات کاغذی و جایگزینی آن با خدمات اینترنتی می باشیم .
وی بیان کرد: با این وجود بر اساس پیش بینی ها امسال بیش از 6 میلیون مرسوله در استان اردبیل جابجا شده و 100 میلیارد ریال درآمد برای سال 96 پست استان اردبیل پیش بینی شده است.
مدیرکل پست استان اردبیل با اشاره به اینکه طرح بهنگام سازی در سه شهرستان اردبیل،مشکین و نمین اجرایی می شود اظهار داشت:با اجرای طرح بهنگام سازی تعداد اماکن دارای کدپستی 10 رقمی استان افزایش یافته است.
امدادی عنوان کرد: نزدیک به 300 هزار کد پستی در استان اردبیل به مراکز اداری،تجاری و مسکونی ارایه شده است.
وی با بیان این اینکه طرح GNEF یا نقطه یابی از نقشه هوایی و سیماک در استان اردبیل در حال اجراست ادامه داد:سیماک سامانه استعلام بین دستگاههای اجرایی استان است که با اجرای آن با کاهش مراجعات مردمی،کاهش آلودگی و حفاظت از محیط زیست مواجه خواهیم شد.
امدادی گفت:با پیاده سازی سامانه مدیریت یکپارچه سازی املاک کشور(سیماک) از زمین خواری و برخی سو استفاده های افراد از املاک جلوگیری می شود.
با کاهش فعالیت های سنتی پست این شرکت اقدام به جایگزینی خدمات نوین به مردم کرده است. بخش عمده ای از عملیات و جابجایی خریدهای اینترنتی نیز توسط این شرکت انجام می گیرد.
نمین در شرق استان اردبیل واقع می باشد.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.