مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به هزار و 743 نفر گرفتار شده در برف و کولاک طی سه روز گذشته در جاده های استان خبر داد. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل بهرام غیبی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، افزود: این افراد در جاده و محورهای مواصلاتی سطح استان در برف و کولاک گرفتار شده بودند که عوامل جمعیت هلال احمر استان نسبت رهایی و هدایت به مسیر آن ها اقدام کردند. 
وی با اشاره به امکانات به کار گرفته شده برای نجات این افراد، تصریح کرد: 11 تیم عملیاتی، 39 نفر داوطلب نجاتگر و پرسنل جمعیت هلال احمر، 7 دستگاه خودروی آمبولانس و 2 دستگاه خودروی وانت کمک دار برای امدادرسانی به این هموطنان به کار گرفته شده بودند. 
غیبی ادامه داد: نجاتگران و همکاران جمعیت هلال احمر استان اردبیل در آمادگی کامل به سر می برند تا مثل هر زمان دیگری به یاری هموطنان در برف و کولاک بشتابند.  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: انتظار می رود هموطنان در سفرهای خود موارد ایمنی را در نظر گرفته و از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند. 
غیبی با اشاره به امدادرسانی به هموطنان حادثه دیده در ریزش بهمن در شهرستان خلخال اظهار کرد: در این حادثه 10 نفر حادثه دیده وجود داشت اما خوشبختانه هیچ یک از این افراد مصدومیت نداشته اند. 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: خوشبختانه قبل از اینکه این هموطنان دچار آسیب شوند توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان نجات یافتند.  وی بیان کرد: در این حادثه عوامل جمعیت هلال احمر با یک تیم عملیاتی، 3 نفر نجاتگر و یک دستگاه آمبولانس به این افراد امدادرسانی کردند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.