رئیس کل دادگستری استان اردبیل از رفع تصرف 607 هکتار اراضی ملی در 8 ماهه سال جاری خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی در جلسه جلسه شورای حفاظت از بیت‌المال در اردبیل اظهار کرد: با پیگیری دادگستری و همراهی منابع طبیعی ما نسبت به رفع تصرف اراضی ملی از دست سودجویان اقدامات قانونی را انجام می‌دهیم که این مساله به جد از سوی دادگستری رصد می‌شود. 
وی به شکل‌گیری دبیرخانه شورای حفاظت بیت‌المال در دادگستری اشاره و خاطرنشان کرد: با ساخت و سازهای غیرمجاز نیز در محدوده شهرها و روستاها برخورد شده و اجازه تصرفات غیرقانونی را نمی‌دهیم.   رئیس کل دادگستری استان اردبیل ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده را بیش از 78 میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: در این زمینه متصرفان بیش از 54 میلیون تومان جریمه شده و یا به جزای نقدی محکوم شدند.   قاصدی با یادآوری اینکه اراضی ملی به شکل جدی و براساس قوانین مصوب مورد صیانت قرار می‌گیرد اضافه کرد: بیشترین رفع تصرف در منطقه مغان و در اراضی زراعی انجام شده تا جلوی دست‌درازی به اموال و اراضی ملی گرفته شود. 
وی اضافه کرد: شورای حفاظت از بیت‌المال تلاش می‌کند در همه ابعاد با متخلفینی که که به حقوق بیت‌المال دست‌درازی می‌کنند برخورد قاطع و جدی را انجام دهند که در این زمینه محوریت کار اقدامات پیشگیرانه است تا از تصرفات غیرقانونی جلوگیری شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.