ابراهیم امامی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال گفت: سهم شهرستان از محل تسهیلات اشتغالزایی بیش از 560 میلیارد ریال است و مسوولان ادارات باید برای جذب تسهیلات اشتغالزایی بصورت جدی اقدام کنند.
وی افزود: دنبال تهیه سند اشتغال شهرستان گرمی مغان هستیم و دستگاههای اجرایی در معرفی طرح ها اشتغالزایی توانمندی اشخاص و طرح ها را بررسی و به کمیته معرفی کنند.
امامی اظهار کرد: ادارات جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری صنعت، معدن و تجارت و دانشگاهها در معرفی طرح های نو و دانش بنیان را در اولویت قرار بدهند و با توجه به ظرفیت های شهرستان در بحث دامپروری و صنایع دستی و بومی محلی می توان زنجیره تولید را در شهرستان راه اندازی کرد.
وی گفت: دستگاههای اجرایی باید در خصوص جذب سرمایه گذاری جدی باشند و شهرستان گرمی ظرفیت های خوبی را در بحث شیلات دارد و با مدیریت صحیح می توانیم در دریاچه گیلارلو شهرک شیلات را راه اندازی کنیم.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری گرمی ، به گفته او ، دولت برای حمایت از بخش کشاورزی برای سیستم آبیاری تحت فشار 85 درصد بصورت بلاعوض تسهیلات برای کشاورزان پرداخت می کند و کشاورزان باید از این فرصت به دست آمده استفاده کنند.
گرمی مغان در شمال ار دبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.