فرمانده انتظامی استان از کشف سرقت‌های 3 میلیارد و 200 میلیون ریالی از 3 سارق حرفه ای منزل خبر داد و گفت: سارقان با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.  
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، سردار "حسین عبدی" در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرک های "کارشناسان" و "نادری" شهرستان اردبیل بررسی موضوع با هدف کشف این سرقت‌ها و افزایش احساس امنیت مردم این شهرک‌ها در دستور کار کارآگاهان تیم دوم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 
وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده مشخص شد اخیراً 3 سارق حرفه ای و سابقه دار منزل توسط پلیس "ارومیه" دستگیر، که با هماهنگی مقام قضایی سارقان دستگیر شده جهت انجام بازجویی‌های پلیسی به اردبیل انتقال یافتند. 
فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره با اعترافات سارقان دستگیر شده است، گفت: با ارائه مستندات و مدارک قانونی و طی بازجویی‌های پلیسی سارقان دستگیر شده لب به سخن گشوده و به سرقت‌های متعدد از منازل مردم به ارزش 3 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتراف کردند. 
سردار "عبدی" با بیان اینکه سارقان با انگیزه کسب مال از راه نامشروع و تأمین هزینه مواد مخدر اقدام به سرقت منزل کرده بودند، تصریح کرد: هر 3 سارق با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.