دبیر انجمن اسلامی امید دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برنامه جامع پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط انجمن اسلامی امید دانشگاه محقق اردبیلی تدوین می‌شود.   مجید محسن‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه اردبیل با بیان اینکه انجمن اسلامی امید پس از برگزاری انتخابات خود در اسفند سال گذشته وارد فاز جدیدی از فعالیت‌های خود شده است، گفت: این انجمن پس از برگزاری انتخابات با اولین آزمون خود در اردیبهشت 96 روبه‌رو شد که با درک خودشناسی و بدنه‌ای مستحکم وظیفه خطیر خود را در انتخابات سال 1396 مبنی بر تلاش برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای به نحو احسن انجام داد. 
وی افزود: این انجمن تا به امروز آمار دو برنامه سیاسی، فرهنگی و آموزشی در هر ماه را نیز درکارنامه خود به ثبت رسانده است که برای ادامه این روند و سرعت دادن به حرکت خود نیازمند همیاری تمام دانشجویان در این وادی است. 
محسن‌پور ادامه داد: یکی از مهمترین اهدافی که انجمن اسلامی امید در این مدت دنبال کرده است جذب حداکثری دانشجویان و  کادرسازی و مهره‌سازی جوانان برای آینده کشور بوده است؛ چراکه معتقدیم گسست نسلی بزرگترین بحران برای انقلاب است که می‌تواند چرخه پیشرفت را با مشکلات مواجه سازد. 
دبیر انجمن اسلامی امید دانشگاه محقق اردبیلی تاکید کرد: از این رو وظیفه خود می‌دانیم بستری مهیا کنیم تا با آموزش در کنار یکدیگر در فردایی نه چندان دور بر این مرز و بوم با آرمانی راسخ خدمت کنیم. 
وی خاطرنشان کرد: در آن حماسه بزرگ و عظیمی که توسط مردم در سالجاری رقم خورد و  نمایش بی‌نظیر  اتحادی ملی در مقابل طعمه‌های دشمنان خارجی، شاید تنها وصفی که می‌توان در این مورد نمود همان جمله ایست که رئیس جمهور محترم بعد از انتخابات مجلس 94 فرمودند که با این رای هزاران کتاب را می‌توان نوشت، که معتقدم این حماسه و اعتماد مردمی را تنها می‌توان با حل مشکلات اقتصادی، افزایش اشتغال، ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه، کاهش آسیب‌های اجتماعی و حمایت بی‌بدیل از جوانان پاسخگو بود و انتظار می‌رود رئیس جمهور محترم مطابق وعده‌های انتخاباتی خود مطالبات مردم را عملی کند. 
محسن‌پور گفت: انجمن اسلامی امید با بررسی دقیق مشکلات حوزه اجتماعی برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز پیش قدم شده است و با بکارگیری از دانشجویان متخصص در حال تدوین برنامه‌ای جامع برای حل هر چه سریع‌تر این مسئله که خود را به سمت بحران سوق می‌دهد است. 
وی اضافه کرد: با توجه به مسئول بودنمان در مقابل پیشگاه خداوند و مردم، معتقدیم با نگاه علمی، دانشگاهی و تخصصی به مشکلات بخصوص مشکلات حوزه اجتماعی، می‌توان آینده خوبی را ترسیم نمود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.