به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ، مجمع انتخاباتی هیات ورزش های رزمی استان اردبیل با حضور نایب رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه 6 هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مجمع انتخاباتی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان در حد توان خود از همه هیات های ورزشی بویژه هیات ورزش های رزمی حمایت و پشتیبانی می کند.
ایوب بهتاج افزود: باید برای کسب نتیجه مطلوب مربیان ورزش های رزمی خود را با دیدن آموزش های لازم به روز کنند و در این راستا برگزاری مداوم دوره ها و کلاس های آموزشی برای مربیان و داوران ضروری است.
وی با بیان اینکه شهرستان پارس آباد یکی از قطب های ورزش های رزمی، کاراته و تکواندو است، اظهار کرد: متاسفانه این شهرستان با داشتن چند قهرمان جهان هنوز رینگ ورزشی استاندارد ندارد.
وی خواستار حمایت فدراسیون ورزش های رزمی برای احداث رینگ ورزشی استاندارد و مناسب در شهرستان پارس آباد شد.
در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های رزمی استان اردبیل معرفت جمالی و اسلام عبدی نامزد احراز ریاست هیات ورزش های رزمی استان بودند که معرفت جمالی با اعلام انصراف به نفع اسلام عبدی از ادامه رقابت ها کناره گیری کرد.
در این مجمع انتخاباتی اسلام عبدی توانست با کسب 14 رای از 14 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات ورزشهای رزمی استان اردبیل انتخاب شود.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
6130/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.