به گزارش خبرنگار ایرنا ، علیرضا امینی روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزشهای رزمی استان اردبیل افزود: با اینکه از این میان توجه و تمرکز فدراسیون بیشتر به رشته های مدال آور است اما این به معنای بی توجهی به سایر رشته های ورزشی در این حوزه نیست.
وی با اشاره به افزوده شدن برخی رشته های ورزشهای رزمی در بازیهای آسیایی 2018 اندونزی و المپیک 2020 ژاپن اظهار کرد: می توان با تکیه بر ظرفیت های موجود در ایران برای مدال آوری در این رشته های ورزشی حساب ویژه باز کرد.
وی از فعالیت بیش از یک میلیون ورزشکار در چارچوب فدراسیون ورزشهای رزمی خبر داد و بیان کرد: با توجه به این ظرفیت به دنبال همگانی کردن این رشته ها هستیم و با برنامه ریزیهای انجام شده به زودی این امر تحقق خواهد یافت.
وی با بیان اینکه هزینه ورزشهای رزمی پائین است و همین امر زمینه همگانی کردن این رشته هارا فراهم کرده است، ادامه داد: اما ورزشهای رزمی سختی زیادی دارد و اصولا افراد طبقه متوسط و متوسط به پائین جامعه در این رشته ها فعالیت می کنند که این امر موفقیت در این امر را مضاعف کرده است.
امینی گفت: با توجه به قابلیت های استان اردبیل بدون شک با حمایت ورزشکاران ورزشهای رزمی در این استان می توان حرف های زیادی در میادین بین المللی و جهانی برای گفتن داشت.
نائب رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی افزود: انتخاب مجدد رئیس هیات ورزشهای رزمی استان با رای قاطع نشانه همدلی و همکاری اعضای مجمع و ورزشکاران است و این کار مسئولیت هیات ورزشهای رزمی استان را بیشتر کرده است.
در مجمع انتخاباتی هیات ورزشهای رزمی استان اردبیل معرفت جمالی و اسلام عبدی کاندیدا برای احراز ریاست هیات ورزشهای رزمی استان بودند که معرفت جمالی با اعلام انصراف به نفع اسلام عبدی از ادامه رقابت ها کناره گیری کرد.
در این مجمع انتخاباتی اسلام عبدی توانست با کسب 14 رای از 14 آرای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات ورزشهای رزمی استان اردبیل انتخاب شود.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.