مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: احداث موزه مشگین شهر نیازمند هشت میلیارد و 250 میلیون تومان اعتبار است
.

به گزارش ایسنا ، حاجی زاده امروز در حاشیه بازدید از روند احداث موزه مشگین شهر تصریح کرد: به دلیل وجود آثار تاریخی، باستانی و فرهنگی متعدد در شهرستان مشگین شهر، این موزه می تواند مکان مناسبی برای نمایش آثار فراهم سازد.
وی اضافه کرد: موزه مشگین شهر در کنار بقعه شیخ حیدر در حال ساخت است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: با وجود اهمیت احداث این موزه، با کمبود اعتباری مواجه هستیم و انتظار می رود مطابق برنامه زمان بندی شده، اعتبار مناسب اختصاص یابد.
حاجی زاده با بیان اینکه زمان تکمیل این پروژه منوط به میزان اعتبار اختصاصی آن است، اضافه کرد: در صورتی که اعتبار مناسب اختصاص یابد، می توان در کوتاه مدت نسبت به تکمیل این پروژه اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه هشت موزه باستان شناسی در استان دایر است، ادامه داد: موزه ها به مانند مخازن فرهنگی اقوام هستند و می توانند زمینه ماندگاری مواریث تاریخی و فرهنگی و انتقال آن به نسل های دیگر را فراهم سازند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.