اکبر ورودی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هشت نفر از اعضای تیم دختران زیر 18 سال، 6 نفر اعضای تیم بزرگسالان استان اردبیل و همچنین طلیعه سادات قاسمی دارنده دو مدال برنز مسابقات بین المللی رول اسکی هم در این تمرینات آمادگی حضور دارند.
فرماندار نمین هم با حضور در تمرینات تیم اسکی روی چمن استان اردبیل در پیست فندقلو، اقدامات و فعالیت های هیئت اسکی استان اردبیل را مفید ارزیابی کرده و گفت: نگرش توریسم ورزشی برای رونق اقتصادی در سالهای اخیر به نگرش غالب تبدیل شده و با تجهیز این پیست و برگزاری مسابقات جهانی و بین المللی به این هدف بزرگ در استان دست خواهیم یافت.
فرهاد عبدالعلی پور افزود: بدون شک بواسطه تجهیز پیست اسکی چمن و برگزاری مسابقات جهانی این منطقه قابلیت تبدیل به یکی از برترین نقاط گردشگری ایران و جهان را به دست آورده و در معرض دید جهانیان قرار می گیرد.
وی با قدردانی از توجه ویژه رییس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران و حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل خاطر نشان کرد:در شرایط کنونی هیات اسکی استان اردبیل با پیشرفتی که در طول این مدت داشته یکی از هیاتهای موفق استان به حساب می آید و با پشتکار عوامل اجرایی توانسته به بهترین شکل عمل کند.
عبدالعلی پور افزود: با توجه به پیشینه سوابق و تجارب رئیس هیات اسکی استان بدون شک روزهای طلایی در انتظار خواهد بود و به زودی شاهد حضور ورزشکاران در رده های ملی و بین المللی خواهیم بود.
فرماندار نمین ضمن قول مساعد برای شروع فعالیت آماده سازی کامل پیست اسکی فندقلوی نمین گفت:برای منطقه گردشگری فندقلو به نحو مطلوب برنامه ریزی لازم انجام شده است تا از این پتانسیل خدادادی نهایت استفاده را برده و به ظرفیتی ویژه برای جذب گردشگر و درامدزایی تبدیل شود.
شهرستان نمین در 30 کیلومتری و پیست اسکی فندقلو در 45 کیلومتری شرق اردبیل واقع است.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.