بهرام اقاخانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: این طرح ها شامل بهسازی و مرمت سالن ورزشی و استخر شهید رجایی اردبیل، بهسازی استخر شهرستان گرمی، بهسازی سالن ورزشی شام اسبی اردبیل و سالن ورزشی شهدای پارس آباد است.
وی افزود : طبق برنامه زمان بندی این طرح ها در سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.
آقاخانی اظهارکرد: طبق ماده 27 قانون الحاق 2 برخی مقررات مالی دولت به دستگاه های اجرایی اجازه داده است که طرح های نیمه تمام و در حال بهره برداری خود را جهت تکمیل و بهسازی و مرمت به بخش خصوصی واگذار کند.
وی افزود: در این راستا کارگروهی در این اداره کل برای شناسایی اماکن قابل واگذاری به بخش خصوصی که مزیت برگشت سرمایه دارند تشکیل شده است.
وی بیان کرد: در 2سال اخیر برای ارزیابی طرح های پیشنهادی اعم از مطالعات فنی و اعتباری ، مطالعات اجتماعی و مطالعات مالی این طرح ها 40 جلسه با حضور کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان و کارگروهی متشکل از نمایندگان استانداری ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دادگستری، اداره کل امور اقتصاد و دارای و اتاق بازرگانی برگزار و 16 طرح پیشنهادی در این کارگروه برای جذب سرمایه گذار از طریق مزایده در نشریات محلی و کثیرالانتشار و سایت اداره کل اقدمات قانونی صورت گرفت.
معاون توسعه پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: از این 16 طرح تاکنون چهار طرح به ارزش 30 میلیارد ریال برای سرمایه گذاری به بخش خصوصی واگذار شده است،
خبرنگار: نعمت محسن زاده**انتشار:عارف شیرزاد
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.