جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: راهپیمایی مردم در 13 آبان لرزه بر اندام دشمنان انقلاب خواهد انداخت. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در سخنرانی پایانی مراسم راهپیمایی 13 آبان در اردبیل با اشاره به تلاش سپاه در پاسداری از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب، گفت: سپاه پاسداران برای شکست نظام استکبار جهانی اهتمام جدی دارد و عزم خود را جزم کرده است. 
وی ادامه داد: همین امر سبب شده است تا استکبار جهانی دست به اظهارات سخیفانه بر علیه سپاه پاسداران بزند. 
حاجی صادقی با بیان اینکه مردم ما اکنون یک‌دست در پشت نظام ولایی خود هستند، افزود: دیگر گذشت زمانی که مسلمانان پشت امام و رهبری خود را خالی کنند. 
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه رمز موفقیت ملت ما در حسینی بودن و حسینی ماندن است، خاطرنشان کرد: مردم ما با وفاداری بر مالک اشتر امام زمان خود ثابت کرده‌اند که لیاقت درک حضور امام زمان را دارند. 
وی با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی 13 آبان، تاکید کرد: این حضور پرشور و پرصلابت بصورت یکپارچه و متحدانه نشان از قدرت ملت ایران و نظام دارد که لرزه بر اندام دشمنان انقلاب خواهد انداخت و خواب آنها را آشفته می‌کند. 
گفتنی است در ادامه قطعنامه راهپیمایی 13 آبان قرائت شد و مردم حاضر در جایگاه با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و غیره خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.