نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ساکنان 89 روستای مشگین شهر که قرار بود از سد سبلان بهره مند از آب شرب شوند همچنان در بلاتکلیفی و سردرگمی به سر می برند
.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، ولی ملکی در جلسه شورای برنامه و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: به رغم سرمایه گذاری میلیاردی این پروژه عقیم مانده و همچنان آبرسانی به این روستاها با تانکر انجام می شود که با این اوضاع و احوال نباید انتظار داشته باشیم که روستائیان در روستا به تولید ادامه دهند.

وی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواست؛ تا برای برگزاری جلسات شورای برنامه ریزی به گونه ای عمل کنند تا در روزهایی که دو نماینده مجلس که عضو این شورا هستند فرصت و موقعیت حضور در این جلسات را داشته باشند تا مصوبات جلسات به کمیته ها و کمیسیون های مجلس ارائه شود.
نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به رغم آنکه فرد بدبینی نیستم اما خطاب به مدیران اعلام می کنم که با این وضعیت اقتصادی و درآمدی کشور کمربند خود را محکم ببندند چرا که امیدی به افزایش اعتبارات دولتی و بهبود این شرایط در بودجه سال آینده نیست.
ملکی رفتار احمقانه رئیس جمهور آمریکا را با کشورهای مختلف به ویژه ایران یادآور شد و گفت: این سنگ اندازی ها شرایط سختی را برای ما در قطع رابطه بسیاری از کشورها به وجود آورده و ما باید روی پای خودمان بایستیم.
وی از استاندار جدید اردبیل به عنوان یک مدیر عملیاتی و ریسک پذیر یاد کرد و بیان داشت: ما هر وقت که به پیش رئیس سازمان برنامه و بودجه می رویم درخواست جذب اعتبار داریم که قطعا مدیران استانی نیز در جذب اعتبارات ملی برای اجرای پروژه های ملی و استانی باید هنر تعامل و مدیریتی خود را نشان دهند.
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با استقبال از برنامه وزیر نیرو در بازچرخانی آب مصرف شده و فاضلاب ها تصریح کرد: کشور به شدت دچار بحران آب شده و باید از تصفیه خانه های فاصلاب برای استفاده مجدد از منابع آب در بخش صنعت و کشاورزی استفاده شود.
ملکی در مورد راه های مواصلاتی شهرهای مختلف و ضرورت توجه به حوزه گردشگری خاطرنشان کرد: ما اگر می خواهیم جذب گردشگر داشته باشیم باید راه های مواصلاتی ایمن و باکیفیتی داشته باشیم چرا که این استان از وضعیت نامطلوب فرودگاه و نبود خط ریلی رنج می برد و تنها ظرفیت حمل و نقل ما در حوزه راه های زمینی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
عضو ناظر شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل اضافه کرد: 7 نماینده استان اردبیل به شکل ید واحد و با اولویت محورهای توسعه استان در کنار استاندار و مدیران اجرایی هستند و ما تلاش می کنیم تا از فاینانس چینی که 30 میلیارد دلار است برای چهارخطه کردن برخی از مسیرها استفاده کنیم.
ملکی جذب سرمایه گذاری های خارجی، توجه به پهنه های معدنی و اکتشفات فلزات گرانبها را در کنار بستر فراهم شده در حوزه شرکت های دانش بنیان به عنوان اصلی ترین زیرساخت استان اردبیل اعلام کرد و گفت: تمام تلاش ما  بر این است تا به سرانجام رسیدن سدهای معیشتی در روستاها امید به تولید، اشتغال و ماندگاری روستائیان افزایش پیدا کند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.