به گزارش ایرنا ، مجمع انتخاباتی هیات جودو استان اردبیل روز پنجشنبه با حضور رئیس فدراسیون جودو ، جوجیتسو و کوراش و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه 6 هزار نفری جهان پهلوان رضازاده اردبیل برگزار شد.
در این مجمع انتخاباتی که 2 نامزد داشت پس از ارائه برنامه به حاضرین توسط نامزدها اقدام به رای گیری شد که در نهایت اسدالله محقق با کسب 13 رای از مجموع 17 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات جودو استان اردبیل انتخاب شد.
رئیس جدید هیات جودو استان اردبیل با اشاره به اینکه جودو اردبیل در سالیان اخیر افول کرده ، گفت: برای احیای این رشته ورزشی نیازمند وحدت و هماهنگی بیشتر در اجرای برنامه ‌ها هستیم و با استفاده از تجارب پیشکسوتان و کارشناسان و افزایش وحدت و همدلی بین مسوولان ورزشی به دنبال احیای دوباره جودو در استان خواهیم بود.
محقق راه اندازی و هماهنگی با هیات های شهرستان های استان، برگزاری کلاس های مربیگری و آموزش، تلاش برای جذب اسپانسر ، برگزاری مسابقات لیگ استان، اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری، توجه به جودو بانوان، استعداد یابی و همکاری با آموزش و پرورش و دانشگاههای استان را از جمله برنامه های خود در چهار سال آینده اعلام کرد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
6130/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.