عبدالرضا رحمانی فضلی عصر چهارشنبه در آیین معارفه استاندار اردبیل افزود: تاکنون استاندار 21 استان انتخاب و مابقی نیز در روزهای اتی انتخاب و معرفی خواهند شد.
وی با بیان اینکه با نمایندگان استانها در باره انتخاب استاندار رایزنی و هماهنگی داشته ایم افزود: این اجماع و هماهنگی با نمایندگان استان اردبیل بر بدون زحمت ومشکل خاصی انجام و در مورد انتخاب استاندار به اجماع رسیدیم.

** مدیون مردم هستیم
وزیر کشور همچنین به نقش اساسی مردم در جمهوری اسلامی ایران گفت: ما مدیون مردم هستیم و باید عزت مردم را صیانت کنیم.
رحمانی فضلی ادامه داد : امنیت پایدار از منظر دولت تدبیر و امید در ساحضور فعالیه مردم در صحنه ها می باشد و بی شک در دفاع از کشور و تقویت امنیت ملی تکیه ما به مردم است.
وی اظهار کرد: تاکید رییس جمهور بر مردم است و در باره اهالی استان اردبیل نیز نظر دکتر روحانی این است که اردبیل حق بزرگی در کشور دارد و باید در شان مردم این منطقه به آنها خدمات ارایه شود.

** مطبوعات و گروههای سیاسی در دولت روحانی از آزادی برخوردارند
وزیر کشور با تاکید بر اینکه دولت به آزادی های مشروع اعتقاد جدی دارد اظهار کرد: گروههای سیاسی در دولت تدبیرو امید آزادنه فعالیت می کنند و تمام تلاش دولت در این است که فضا برای این فعالیت مهیا شود.
وی اضافه کرد: مطبوعات و رسانه نیز از نظر دولت باید در فعالیت خود از آزادی کامل برخوردار باشند و دولت کمترین دخالت را در حوزه محدود سازی رسانه داشته است.
وی افزود: سیاست های حمایتی از مطبوعات و رسانه همچنان از سوی دولت تداوم دارد و توانمند سازی این حوزه فرهنگی مورد تاکید می باشد.

** با روش های سلبی نمی توان با اسیب های اجتماعی مقابله کرد
رحمانی فضلی همچنین به موضوع آسیب های اجتماعی و روش های مقابله با آن اشاره کرد و گفت : راه مقابله با آسیب های اجتماعیی روش های سلبی نیست و بی شک در این حوزه نیاز به کار فرهنگی می باشد.
وی درباره ساماندهی اسیب های اجتماعی افزود: با روش های ایجابی، با خلق امید ، ایجاد نشاط ، ترسیم افق های روشن، جلب و جذب مشارکت جوانان می توان آسیب های اجتماعی را سر و سامان د اد.
وی با بیان اینکه مشکلات زیاد است وبا یاس و نومیدی نمی توان این مشکلات را رفع کرد، اظهار کرد: مقابله با آسیب های اجتماعی اولویت دولت است.

** را مقابله با تهدیدات غرب اقتصاد مقاومتی است
وزیر کشور با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی گفت: غرب بویژه آمریکا همچنان با ابزار تحریم در فکر آسیب به ایران است و تنها راه مقابله با تهدیدات غرب اقتصاد مقا‌ومتی است.
وی با تامید بر اینکه اصل اقتصاد مقاومتی خدشه ناپذیر است افزود: اگر می خواهیم قدرت ملی افزایش یابد باید اقتصاد مقاومتی تقویت شود
او با اشاره به اینکه زمان حاکمیت اقتصاد نفتی در کشور تمام شده است ، اظهار کرد : جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی مورد تاکید دولت است و باید استانداران در این زمینه بیش از پیش تلاش کنند.
رحمانی فضلی همچنین گفت: مقام معظم رهبری رشد هشت درصدی اقتصاد را به ما تکلیف کرده و دولت موظف به تحقق آن است.

** استاندار جدید اردبیل دارای سابقه خدمتی مطلوبی است
وزیر کشور همچنین با اشاره به انتخاب اکبر بهنامجو بعنوان استاندار جدید اردبیل گفت: وی فردی با تجریه کاری مطلوب بوده واز توانایی خوبی در استفاده از ظرفیت های غنی استان برای توسعه منطقه برخوردار می باشد.
رحمانی فضلی گفت: افزایش بیکاری در استان اردبیل با قابلیت های غنی کشاورزی و گردشگری قابل قبول نیست و باید با کار بیشتر و استفاده از ظرفیت های موجود توسعه استان را رقم زد.
وی آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل را نعمتی برای استان دانسته و گفت : ایشان در ایجاد وحدت ، یکپارچگی و حل مشکلات استان خیلی تلاش دارند و باید برای دوام این وحدت و انسجام همه با وی همراه شوند.
اوهمچنین گفت : مجید خدابخش ا ستاندار سابق اردبیل کارنامه قابل قبولی در استان داشتند و انتخاب وی بعنوان استاندار آذربایجان شرقی نشان از رضایت دولت از عملکرد وی بود.
به گزارش ایرنا ، در این آیین از خدمات مجید خدابخش تجلیل شده و اکبر بهنامجو بعنوان استاندار جدید اردبیل معرفی شد.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.