مدیر عامل شرکت مخابرات استان اردبیل از آغاز اجرای طرح «تنما» تار نوری مخابرات ایران در سطح استان اردبیل خبر داد.   یاور محمدحسینی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: در قالب این طرح و با درخواست مشترکین ما به جای سیم نسبت به اتصال فیبر نوری در منازل اقدام کرده تا مشترکین به راحتی بتوانند از امکانات ارتباطی و اینترنتی استفاده کنند. 
وی با بیان اینکه زیرساخت های اجرای این طرح از چند ماه پیش فراهم شده و در حال حاضر شاهد عملیاتی شدن این طرح هستیم خاطرنشان کرد: در قالب طرح تنما تاکنون 35 مشترک را در منازل و مراکز تجاری پذیرش کردیم. 
مدیر عامل شرکت مخابرات استان اردبیل هزینه اجرای این طرح را برای هر مشترک حدود 560 هزار تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ به عنوان هزینه اشتراک لحاظ شده و مشترکین از امکانات فیبر نوری در داخل منازل استفاده می کنند. 
محمدحسینی به برپایی نمایشگاه الکامپ و مخابرات در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی اردبیل تا 12 آبان ماه اشاره  و بیان  کرد: ما در یک غرفه مخصوص سعی داریم تا دستاوردهای مخابرات را در حوزه فیبر نوری و تانما به مردم معرفی کنیم تا مراجعین بیشتر با این خدمات آشنا شوند. 
وی ادامه داد: ما در چندین غرفه این نمایشگاه دستاوردها و خدمات شرکت مخابرات را از قبیل ارائه خدمات اینترنت پرسرعت در خدمت مردم اردبیل هستیم تا آنها را بیشتر با خدمات متنوع شرکت مخابرات استان اردبیل آشنا کنیم. 
مدیر عامل شرکت مخابرات استان اردبیل با اشاره به واگذاری اینترنت پرسرعت در مناطق شهری و روستایی اردبیل افزود: ما تاکنون بیش از 95 هزار اینترنت پرسرعت به مردم واگذار کردیم و با اجرای فیبر نوری به مسافت بیش از 4 هزار کیلومتر سعی کردیم تا همه مناطق استان اردبیل را به این زنجیره اضافه کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.