جواد زنجانی روز دوشنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان اردبیل بر لزوم بازسازی و ایمن سازی منازل روستایی تاکید کرد و افزود: برای روستاییانی که اقدام به نوسازی بافت فرسوده و قدیمی کنند 80 میلیون ریال وام بلاعوض پرداخت می شود.
او گفت: پرداخت این تسهیلات از طریق دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی اطلاع رسانی شود.
فرماندار اردبیل همچنین از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خواست برای اجرای مانور لحظه صفر نسبت به طراحی سناریوی مانور اقدام کنند تا آمادگی و هماهنگی دستگاههای اجرایی به دقت مورد ارزیابی قرار بگیرد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی اردبیل ، مسعود امامی یگانه ، مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل هم در این جلسه گفت: دستگاههای اجرایی شهرستان باید مخاطرات و نقاط آسیب پذیر خود در حوزه مدیریت بحران را احصاء و برای رفع آنها اقدام کنند.
مسعود امامی یگانه افزود: با هدف پیشگیری از حوادث احتمالی و مقابله با موارد بحران لازم است شاخه زنی درختان به موقع انجام شود و شرکت گاز نیز نانوایان و صنایع تولیدی را به دوگانه سوز کردن دستگاهها ملزم کنند.
استان اردبیل جز 10 استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می رود و هر از گاهی بروز حادثه هایی مانند زمین لرزه ، رانش زمین ، سیل ، خشکسالی ، صاعقه ، طوفان ، سرمازدگی ، برف سنگین ، سرما و یخبندان شدید خسارت ها و تلفات زیادی بر جای می گذارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.